Hvis jeg skulle gætte er mit bud, at du misforstod mit færste indlæg. Du så det som (endnu?) et dis af Emmery og er nu låst i at forsvare noget der ikke passer på diskussionen.
Jeg har ikke misforstået dit oprindelige indlæg. Du skriver, at Emmery har spillet blandet. Jeg skriver indledende, at jeg er uenig, fordi jeg synes, han har været god offensivt, og fordi jeg mener, det er det offensive, han skal bedømmes på. Du har muligvis ikke forklaret grundigt nok, hvad du egentlig mener.
Jeg er desuden hverken låst i at forsvare noget, ligesom mit indlæg i den grad passer i til diskussionen.
Man kan fint kritisere holdet for at være for dårligt defensivt med Emmery som wingback. Det er i så fald en kritik af Poulsen, og det synes jeg er legitimt, uden at jeg er enig. Hvis det er det, du i virkeligheden er ude i, så vil jeg anbefale dig at være mere tydelig. For dit indlæg handler om Emmery, ikke om Poulsen. Og det er i min optik forkert at vurdere en ung offensiv spiller, som aldrig har varetaget en defensiv rolle, på sine evner til at forsvare.
Semantik? Måske. Men semantik betyder alverden for forståelsen på et debatforum.
Mit formål er ikke at rakke ned på unge spillere. Jeg ser på spillerne med en træners blik. Der er ønsket om at udvikle på de unge, så de bliver dygtige, men lige pt er der behov for at vinde 5 kampe og det første mesterskab i 40 år.
JP spiller ikke Emmery med henblik på at forsvare, det er åbenlyst. Men han spiller ham med henblik på at vinde, og det er IKKE med henblik på at stå over i forsvaret.
Jeg synes netop ikke, du ser på Emmery med en træners øjne. Du ser på ham med dine egne øjne, og du vurderer ham ift. hvordan du ønsker, han skal spille.
Selvfølgelig spiller JP Emmery med henblik på at vinde. Det giver sig selv. Men JP spiller også Emmery, velvidende at Emmery er ret dårlig til at forsvare. Og ret god til at angribe. Emmery skal selvfølgelig deltage i forsvarsspillet, men det er ikke hans kompetence, og derfor mener jeg også, at han i langt højere grad skal bedømmes på sin offensive indsats.
Nu er du ude i at det ikke betyder noget om Emmery forsvarer eller bare stiller sig ved sidelinjen indtil AGF får bolden igen. Han er den eneste på holdet der ikke har et ansvar når holdet forsvarer, og det er ligegyldigt om AGF spiller godt samlet, bare Emmery får lov til at udfordre.
Sludder og vrøvl. Læs hvad jeg skriver. I mit seneste indlæg skriver jeg helt tydeligt, at Emmery selvfølgelig også skal deltage i forsvarsspillet.