New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 73K
Den store pisser mig af tråd
Er der ikke nogen der vil fortælle helt tydeligt til den belgiske premierminister, at vi ikke skal normalisere noget som helst med morderne i Rusland?
Det er eddermame vattet, at bøje sig så snart det gør en smule ondt.
Vi bliver nødt til at fastholde presset på Putin, og hvis vi samtidig kan få skovlen under Trump, tager jeg gerne de økonomiske tæsk på min private økonomi en oliekrise vil forårsage.

1773658765739.webp

P-vagter.

P-vagter og var har det til fælles at de dømmer begge i øst og vest. Den ene gør noget den ene dag mens den anden gør det modsatte. Ingen linje i det whatsoever.

Vi hader alle P-Vagter og mange gange er de for rigide... MEN! Noget der pisser mig af, er at man altid peger af dem, selv når man har lavet en klokkeklar fejl.

Vi hader alle P-Vagter og mange gange er de for rigide... MEN! Noget der pisser mig af, er at man altid peger af dem, selv når man har lavet en klokkeklar fejl.
Jeg hader fænomenet P-vagt. Rollen, om du vil, ikke individet.
Jeg har mødt et virkelig søde og forstående P-vagter for år tilbage, hvor jeg fik talt mig ud af en bøde. Jeg holdt åbenlyst ikke i en bås, men da jeg havde parkeret bilen, holdt der biler på begge sider af den "bås" jeg troede jeg havde fundet OG der lå sne overalt, så man kunne ikke se båsene. Desuden kunne man se hjulspor fra den bil, der så var kørt igen og afslørede mig som "p-forbryder".
Alt det forklarede jeg dem stille og roligt alt i mens jeg understregede at jeg godt kunne se, at jeg holdt ulovligt parkeret.
Så sagde de, at hvis jeg kørte nu, så slap jeg for yderligere tiltale, de var nemlig lige præcis IKKE begyndt at registrere bøden endnu...

Men helt overordnet, så er det nogle ærgerlige typer, der går lidt for meget op i millimeterafgørelser og lidt for lidt op i at vi alle skal kunne eksistere. Mon dog ikke, problemet i virkeligheden er højere oppe i organisationen? Som altid...

Helt enig, dog er det ikke mig der har lavet en klokkeklar fejl. Jeg holder et sted i en arbejdsbil (PostNord) hvor jeg altid plejer at kunne holde uden de kommentere det - idag var så en anden sag. P-vagterne plejer bare at gå forbi og ikke engang kommentere det men det gjorde hun så. Så bliver man træt. 🤷‍♂️

Men helt overordnet, så er det nogle ærgerlige typer, der går lidt for meget op i millimeterafgørelser og lidt for lidt op i at vi alle skal kunne eksistere. Mon dog ikke, problemet i virkeligheden er højere oppe i organisationen? Som altid...

Ret beset er der nogen som har hyret dem til at regulere området og de har vel udlagt forventningerne til, hvordan det skal foregå. Det er klart, at hvis de vil have højest mulige pris for et område, så vil P-firmaet også gerne tjene mest muligt på mm-fejl. Jeg glæder mig til at høre om en aftale, hvor udlejer har bedt P-selskabet være knap så nidkære - de findes måske.

Vi kan diskutere rammerne for lovgivning på dette område men det har nok ikke helt haft den samme bevågenhed som efter EB's tidligere chefredaktør, Poul Madsen, gik ind i det - se evt. artikel. Jeg er nok heller ikke enig i strukturen i hans borgerforslag, alligevel skrev jeg under = for at få drejet Politikernes fokus derover. Der er adskillige P-selskaber som opfører sig på en måde der er over grænsen og de har udnyttet, at de har snablen nede i motorregistret. Nu sender de alle mulige gebyrer den vej og det var ikke intentionen.
Det virkede meget mærkeligt da den ene parkeringsdirektør gik ud og svarede ministeren igen offentligt - det ville jeg nok ikke have gjort. Jeg vil ikke afvise det måske er den optimale løsning men man er nu engang nødt til at følge nuværende lovgivning.

Ps: I går så jeg (på Linkedin) en mailkorrespondance for en som havde modtaget en opkrævning. Han bad om et billede af afgiften sat i førerruden, da han ikke havde set den (de havde sendt et billede af hans bil uden). De sendte ham et billede af en anden bil på samme plads - det lignede AI, da der var ændret en del på bilen og sneen pludselig var væk. Men det var nok bare en fejl fra deres side 😜

Er der andre som ikke får fuld valuta for AGF+
Jeg kan for eksempel ikke få lov til at købe billetter - selvom jeg har betalt lige siden app’en blev lanceret. Jeg er “godkendt” til at købe i den pågældende kategori af frigivne billetter
Jeg tror ikke det er appen som sådan. De har lavet om på hvad man kan købe hvornår. Jeg kunne ikke købe til andre afsnit end der jeg har abb. i mandags. Idag kan jeg så godt, men jeg kan stadig ikke ændre afsnit for min egen billet...
Fanme håbløst....

Højere oppe i organisationerne er de også villige til at gå planken ud, når det gælder afgifter - her det offentlige.

Der mangler vist ikke penge eller ressourcer i den afdeling. De taber en sag om parkeringsafgift i både byret og landsret men anmoder gudhjælpemig om at komme i højesteret - måske den bare burde være lukket efter byretten havde vist man lavede en fejl. Sikke et ressourcespild:mad:

Latest posts

Back