New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 124
  • Views Views: Views 4K
Added to Calendar: 23-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    54
  • This poll will close: .
Jeg ved ikke hvordan Serra har det personligt med kunstgræs og om han er slidt, men umiddelbart er han da et bedre valg end Paddy.
Tror det er for meget for den gode Serra at starte 3 kampe i træk på 6 (eller 7) dage. Paddy starter garanteret på torsdag i Farum og Serra på søndag mod FCM.

Jeg ved ikke hvorfor, for i går var jeg klinisk deprimeret og utrøstelig, til et punkt hvor min hustru faktisk var ved at være ægte bekymret, men jeg har en fornemmelse af, at Jakob Poulsens budskab om, at nu har vi chancen for at vise Danmark, hvad vi er gjort af, er gået rent ind hos spillerne.

Vi kører snothvalpene midt over på det der lorteplastik! Vi vinder med 3 eller 4 og sender et klart signal til grødbønderne om, at intet er overstået endnu.

Tror det er for meget for den gode Serra at starte 3 kampe i træk på 6 (eller 7) dage. Paddy starter garanteret på torsdag i Farum og Serra på søndag mod FCM.
Serra spiller kun 60 minutter hver gang, og har ikke mange højintense løb, så det er ikke noget problem for ham at spille 3x60 minutter på en uge. Til gengæld ville det være problematisk at starte med Paddy, han har spillet på en badebillet hele 2026, og der er ikke energi i resten af truppen, til at kompensere for hans manglende arbejde. Det er bedst hvis han kommer ind til sidst, selvom det ikke giver mål at putte ham på banen.

Jeg ved ikke hvorfor, for i går var jeg klinisk deprimeret og utrøstelig, til et punkt hvor min hustru faktisk var ved at være ægte bekymret, men jeg har en fornemmelse af, at Jakob Poulsens budskab om, at nu har vi chancen for at vise Danmark, hvad vi er gjort af, er gået rent ind hos spillerne.

Vi kører snothvalpene midt over på det der lorteplastik! Vi vinder med 3 eller 4 og sender et klart signal til grødbønderne om, at intet er overstået endnu.
Og ikast smider point i Haderslev. Drømmen lever!

Altså i forhold til fysikken?
Hvad er dit bud på indskifning af Paddy? At han vurderes bedre end Serra, eller at Serra er kørt flad?

Jeg er 'imponeret' over hvor begrænset fysisk form Serra virker til at være i. Men han kan naturligvis spille mere intenst fordi han ved han skal ud (med tanke på den energi han udstråler, må det så give en meget lav hvilepuls.

Jeg mener stadig Serra er bedste valg, jeg forstår bare ikke hvorfor han skiftes ud så tidligt i hver kamp.

Hvad er dit bud på indskifning af Paddy? At han vurderes bedre end Serra, eller at Serra er kørt flad?

Jeg er 'imponeret' over hvor begrænset fysisk form Serra virker til at være i. Men han kan naturligvis spille mere intenst fordi han ved han skal ud (med tanke på den energi han udstråler, må det så give en meget lav hvilepuls.

Jeg mener stadig Serra er bedste valg, jeg forstår bare ikke hvorfor han skiftes ud så tidligt i hver kamp.

Min pointe er om Janni fysisk starte inde i tre kampe på en uge? Hvis ja - så ville jeg starte med ham.

Jeg synes ikke at Serra viser begrænset form. Han har ikke spillet meget i de senere år og de tidlige udskiftninger skyldes måske ikke kun fysik.

Min pointe er om Janni fysisk starte inde i tre kampe på en uge? Hvis ja - så ville jeg starte med ham.

Jeg synes ikke at Serra viser begrænset form. Han har ikke spillet meget i de senere år og de tidlige udskiftninger skyldes måske ikke kun fysik.
Enig - er han klar så ind på banen med ham. Jeg tvivler bare.

Søndagens kamp skal også ind i ligningen og det er vigtigere han starter den end den på torsdag. Jeg tror PM starter også fordi han er bedre til at sætte presset, hvilket er ret vigtigt mod FCN på kunstlortet.
Men Paddy er langsommere og det matcher dårligt på kunst. Rotation giver dog mening ifht belastning.

Serra var god i går. Han vandt sine dueller, var nærgående i boksen og gik fint med i spillet.

Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne starte tre kampe på en uge. Den eneste logiske grund til den tidlige udskiftning i går er vel, at han skulle være klar på torsdag.

Han starter mod FCN, tror jeg.
Jeg tror Mortensen er bedre i presspillet mod hold der vil spille ud.

Jeg kunne forestille mig, at Serra efter halvandet år uden meget fodbold, måske har det hårdere efter kampe end spillere hvis krop er vant til dét

Jeg tror Mortensen er bedre i presspillet mod hold der vil spille ud.

Jeg kunne forestille mig, at Serra efter halvandet år uden meget fodbold, måske har det hårdere efter kampe end spillere hvis krop er vant til dét

Fair overvejelser. Vi må se. Jeg synes bare hverken, PM har spillet sig på eller Serra har spillet sig af. Tværtimod, så virker det meget logisk som om, at Serra bliver bedre og bedre jo mere spilletid, han får.

Fair overvejelser. Vi må se. Jeg synes bare hverken, PM har spillet sig på eller Serra har spillet sig af. Tværtimod, så virker det meget logisk som om, at Serra bliver bedre og bedre jo mere spilletid, han får.
Enig og jeg tror også det i såfald vil være en halvleg hver.

Var Carstensen klar til en halvleg, tror jeg faktisk man ville overvejer Emmery - Bech - Jørgensen

Følgende opstilling kunne måske også være interessant, hvis man vil skåne Serra og Dalsgaard:

Hansen
Beijmo - Tingager - Kahl
Links - Yakob - Knudsen - Emmery
Jørgensen - Arnstad
Bech

Så kunne man rotere og slutte i noget a la:

Hansen
Beijmo - Dalsgaard - Kahl
Links - Knudsen - Solbakken🤞(men mere sandsynligt Arnstad) - Andersen
Jørgensen - Bech
Serra

Serra var god i går. Han vandt sine dueller, var nærgående i boksen og gik fint med i spillet.

Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne starte tre kampe på en uge. Den eneste logiske grund til den tidlige udskiftning i går er vel, at han skulle være klar på torsdag.

Han starter mod FCN, tror jeg.
Hvis JP tog Serra ud for at sikre han var frisk mod FCN mister jeg noget for ham. Den største enkeltstående faktor mod mesterskabet var var holde føringen i går. Så hvis Serra er bedste mand men spares og dermed svækker holdet så 😡🤬.

PM er langsom og det bliver værre på kunst. Men der er mindre fribrydning og formentlig flere angrebsåbninger mod FCN. Derfor er PM for mig mest oplagt mod FCN. Men selvom jeg heller ikke er imponeret af Serra, ser jeg ham som starteren.

Det er bare underligt at Serra ikke kan gå 85 minutter. Han ligner ikke en der brænder alt af på banen, men dels kan det snyde, og dels kan han måske kun samle ind til et lille bål.

Latest posts

Back