New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 522
  • Views Views: Views 28K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Min kammerat kontakter derefter AGF, som oplyser ham om, at de faktisk ikke forventer, at der er flere billetter tilbage, når gruppe 1, 2 og 3 har været der.

Det er altså på grænsen at opfordre folk til at købe Play+, hvis det bliver til ingen verdens nytte, synes jeg. Men vi har jo intet valg; vi skal til den kamp.
Play+ ER jo gruppe 3? Men ja, når de forventer udsolgt inden åbent salg, så er der jo en ikke ubetydelig risiko for, at nogle af os kommer til at have købt Play+ til ingen verdens nytte. Jeg brænder helt sammen, hvis ikke jeg kommer i Parken 😭

Play+ ER jo gruppe 3? Men ja, når de forventer udsolgt inden åbent salg, så er der jo en ikke ubetydelig risiko for, at nogle af os kommer til at have købt Play+ til ingen verdens nytte. Jeg brænder helt sammen, hvis ikke jeg kommer i Parken 😭
Jeg havde faktisk skrevet 1 og 2, men så så jeg på billedet, hvor der er fire, men de to øverste er vel egentlig samme kategori 😵‍💫 Det er mageløst ringe kommunikeret, synes jeg.

Jeg ville heller ikke kunne leve med ikke at komme afsted. Den skal bare hjem!

Man bliver temmeligt træt, når Kent Madsen ligger og svømmer rundt i billetter, og giver helt frit spil, køb 10 hvis du vil, 20! Men så skal du lige ringe ind. “Vi har fået 12.000 billetter!!, og sidste pokalfinale vi spillede, var vi ca. 5.000, så vi har en hel masse billetter til overs, som vi ikke forventer at få brug for”.

Ro på…..22k til os plus sikkert xtea når sif ikke kan sælge flere….altså, ro på!

Vi skal bruge 3 billetter og gerne sammenhængende.

Kan regne ud jeg selv skal købe play+ og konen skal oprette, så vi kan få købt.

Ved i om det er muligt for os, at koble os sammen (som sæsonkortholdere) og få købt i billetter samme sted?
Det burde i kunne. Jeg har ihvertfald tre venner som har koblet deres Play abonnement sammen på samme måde som os med sæsonkort kan gøre.

Vi kunne fylde Parken uden problemer. Når AGF selv siger, at løssalg er tæt på utopi, bør man tage det seriøst, synes jeg.

Jeg tror også de har ret godt styr på den del.
De virker til at have nogle ret præcise værktøjer til at forudse billetsalget.

Det er ikke som i Bjørn Kristensens tid, hvor tilskuertallet altid blev forudsagt langt over det reele tal.

Jeg synes en lille status er værd ovenpå mit spørgsmål ang. køb via "venskaber":

1. Man kan godt nøjes med at joine den ene part, jeg kunne købe på de sæsonkort jeg havde tilføjet og modparten godkendt.

2. Hvis en bruger har 2 sæsonkort på samme email, så går systemet i fisk, og dem kunne jeg ikke købe for, så der måtte vi lave en feberredning.

Helt generelt synes jeg man har et virksomt system, som desværre lider af et par skavanker.

1. AGF kræver separat email adresse til hvert sæsonkort, det er meget omstændeligt når man håndtere flere for sin familie eller andre som måske ikke er så teknisk stærke.

2. Ret omfattende data man får adgang til når en bruger har sagt ja til at man må købe for dem. Det burde kunne gøres mere enkelt, der er simpelthen adgang til for mange oplysninger

3. Godkendelsesprocessen er knudret, jeg måtte nærmest ind og håndholde alle dem som skulle godkende at jeg købte for dem. scrolle, scrolle og lidt mere scrolle, for derefter at trykke på en OK tegn som er dushet ud. Igen det må kunne gøres smartere

Jeg fik mine billetter, vi glæder os til pokalfinalen, også selvom nogen nu må sidde lidt væk fra hinanden, da de måtte logge ind og købe separat da vi efter lidt tid, fandt ud af hvorfor.

God jagt til jer andre. :)

Jeg var forundret over hvor let det gik: Fik 2 billetter på hver af mine to venner, hvis profiler er knyttet til min - og derudover fik jeg, til min store overraskelse lov at købe 3 billetter selv - to fordi jeg er sæsonkortholder + 1 fordi jeg havde købt billet til kvartfinalen.
Så jeg er super glad i dag!

Latest posts

Back