New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 522
  • Views Views: Views 28K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Jeg var forundret over hvor let det gik: Fik 2 billetter på hver af mine to venner, hvis profiler er knyttet til min - og derudover fik jeg, til min store overraskelse lov at købe 3 billetter selv - to fordi jeg er sæsonkortholder + 1 fordi jeg havde købt billet til kvartfinalen.
Så jeg er super glad i dag!
Den med kvartfinalen tror jeg ikke rigtigt holder vand. Der må være en systemfejl eller en af vennerne, der havde tre billetter i semifinalen. Kvartfinalen var en del af sæsonkorsfordelene.

Argh! Så der har været et smuthul, hvis man tegnede et "billet-abonnement" i dag. Det er godt nok træls og gør jo reelt, at det er umådelig usikkert, om der overhovedet er billetter tilbage på fredag. Sikke noget møg.

AGF lukker midlertidigt for abonnementsalg

Jeg søger hermed en B øvre. Eller alt muligt andet.
Det “smuthul” har hele tiden været der. Hele sidste uge reklamerede de med at man kunne tegne abonnement til stemningsafsnittet, som er den eneste sektion hvor man stadig kan tegne abonnement.

Det “smuthul” har hele tiden været der. Hele sidste uge reklamerede de med at man kunne tegne abonnement til stemningsafsnittet, som er den eneste sektion hvor man stadig kan tegne abonnement.
Jeg må indrømme, at jeg - måske naivt - ikke tænkte andet end, at man i gruppe 1 tænkte på sæsonkortholdere og ikke nogen, der for 79,- havde købt sig adgang til at købe en billet. Det, synes jeg godt nok, er en urimelighed.

Og det synes AGF jo så åbenbart også - desværre bare for sent.

I min optik skulle sæsonkortholdere have haft adgang til at købe to billetter hver. Herefter skulle resten have været i frit salg til alle, dog med en lignende begræsning.

Jeg vil som sæsonkortholder ikke synes at det havde været urimeligt hvis jeg kun måtte købe en billet.
De fleste har jo alligevel sæsonkort sammen med andre.

Et fuldstændig åbent salg derefter vil jeg dog ikke bryde mig om.
Pulje 2 kunne være folk der som minimum havde købt billetter til x-antal kampe de seneste x antal år.

Jeg må indrømme, at jeg - måske naivt - ikke tænkte andet end, at man i gruppe 1 tænkte på sæsonkortholdere og ikke nogen, der for 79,- havde købt sig adgang til at købe en billet. Det, synes jeg godt nok, er en urimelighed.

Ah ok. Troede der var tale om et sæsonkort og ikke det der 79kr abonnement som giver adgang til at kæbe billet. Det kan jeg godt sig er en bommert. Men flere penge i kassen så mon ikke JN er pænt tilfreds.

Jeg vil som sæsonkortholder ikke synes at det havde været urimeligt hvis jeg kun måtte købe en billet.
De fleste har jo alligevel sæsonkort sammen med andre.

Et fuldstændig åbent salg derefter vil jeg dog ikke bryde mig om.
Pulje 2 kunne være folk der som minimum havde købt billetter til x-antal kampe de seneste x antal år.
Kan godt følge dig omkring pulje 2, men det vil så ramme AGF-fans, som ikke ville have så nemt ved at tage på stadion (hjemme eller ude), f.eks. dem der bor langt væk som Nordjylland, Sønderjylland, Vestjylland, Bornholm osv.

De er jo også fans og frarøves potentielt muligheden for at købe til finalen. Med mindre de så køber Play+-abonnement.

Fordi Poul og Jørgen på 65 synes det var sjovt at købe billet til semifinalen - som den eneste kamp i sæsonen, så får de mulighed for at købe billet før en anden, som har købt billet til 4-5 kampe. Det er jo heller ikke fair.

Kan godt følge dig omkring pulje 2, men det vil så ramme AGF-fans, som ikke ville have så nemt ved at tage på stadion (hjemme eller ude), f.eks. dem der bor langt væk som Nordjylland, Sønderjylland, Vestjylland, Bornholm osv.
Bare 1 kamp indenfor et år eller noget i den stil. Det vil ikke være urimeligt til en pulje 2.

En anden gang får vi slet ikke 22.000 billetter til en finale, så jeg håber der bliver evalueret lidt på tingene.

Der bliver jo også hele Vejlby situationen der skal findes et rimeligt system til og skulle vi ende med at vinde pokalen og komme et par runder videre i Europa,
så kan der pludselig komme en så attraktiv modtander, at der også skal findes et rimeligt system til billetsalg der.

Altså det er med binding i 6 mdr., så det 474.- man gav for at få adgang til at købe billetten ad den vej. Og det er altså et sæsonkort. I gamle dage kunne man i anden halvdel af sæsonen købe et sæsonkort for resten af sæsonen til nedsat pris. Det er det samme, det her gælder over, så jeg kan ikke se, at det er vildt unfair. Problemet opstår, hvis dem, der gør det, ikke bruger deres billetter til Superligaen og efterlader tomme sæder i stemningsafsnittet.

Altså det er med binding i 6 mdr., så det 474.- man gav for at få adgang til at købe billetten ad den vej. Og det er altså et sæsonkort. I gamle dage kunne man i anden halvdel af sæsonen købe et sæsonkort for resten af sæsonen til nedsat pris. Det er det samme, det her gælder over, så jeg kan ikke se, at det er vildt unfair. Problemet opstår, hvis dem, der gør det, ikke bruger deres billetter til Superligaen og efterlader tomme sæder i stemningsafsnittet.
Men i og med man skal trække en billet til kampen, så efterlader de ikke et tomt sæde. De var jo ikke kommet alligevel. Dem der vil komme trækker så en billet. Men det er da en fin ekstra indkomst, hvis agf har solgt 1000 ekstra abonnenter. Det betaler da for noget af stemningsafsnittets pyrobøder😀

Nej, undskyld formuleringen, men er det ikke dem - betalende +medlemmer - der bliver åbnet op for på fredag?
Jo, i morgen åbnes der for semifinale-attendees. De har 48 timer til at handle i (og de er cirka 16.000 stk. hvorfra skal trækkes sæsonkortindehavere og sponsorer). Fredag gælder det så Play+ (hvor jeg selv befinder mig). Jeg har svært ved at forestille mig, at der kommer billetter i frit salg. Men nu må vi se, om AGF giver en status på salget, inden der åbnes for næste pulje.

Latest posts

Back