New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 270K
Superligaen 2025/2026
Hør her. De seneste to kampe, har vi i den grad haft marginalerne mod os. Hvis vi fortsætter de spillemæssige takter, så bliver vi mestre. Marginalerne vender, og vi er det bedste fodboldhold i ligaen pt.

Jeg vil sige det ikke kun er marginaler - når det åbenlyst også handler om manglende kvalitet ift afslutninger.

Men jeg ved hvad du mener - og vil vende det om til: "hvis vi får gang i at score på vores chancer så bliver vi mester"... Men det kommer ikke af sig selv.

Det med fejlen skal jeg lige have forklaret.
Her:

Men hvorfor det ikke kan korrigeres til den rigtige pointmæssige straf, forstår jeg ikke.
Altså, man er klar over det, man retter det, men kan ikke effektuere på den rettede fejl?
Som jeg forstår begrundelsen, blev den registreret forkert i første omgang hvorfor han stod som værende i karantæne. Næste morgen blev det så rettet, så han ikke længere er i karantæne.

Så han har vel bare fået 4 point i stedet for 6 som den blev fejlregistreret som. Hvilket også er i tråd med de fleste forventede da han fik kortet.

Administrativ fejl gør at Osorio IKKE er i karantæne mod SE.
Så må vi håbe, han dummer sig i Haderslev og er ude mod os.
Vil FCMs held da ingen ende ha' ? Undgår han kort mod SE da er han med på søndag. FCF og SE fik fejlagtigt annulleret mod FCM og desværre JHs tidlige Julegave selvmål er på listen; nogen der kan flere ? Ah, PMs brændte straffe !

FCM skal da ikke føle sig alt for sikre på pokalfinalen. FCK ligner et hold på vej tilbage til normal styrke og kan prioritere finalen 100%.

Syntes det er lidt svært at vurdere - de var åbenbart gode i starten af kampen som jeg ikke så. Jeg skiftede over da de kom foran men derfra fik Ob dem på glatis nogle gange og burde vel have scoret et mål. I stedet satte Fck den ind på en halvheldig kontra som forsvarer/målmand nok burde have taget sig af.
Men de kan da koncentrere sig næsten kun om pokalen men mon ikke de også gerne vil blive nr. 7 og have en ekstra chance for Europæisk.

FCM skal da ikke føle sig alt for sikre på pokalfinalen. FCK ligner et hold på vej tilbage til normal styrke og kan prioritere finalen 100%.

Fck møder nu helt igennem middelmådige hold, så derfor ser det pludselig nemt ud. Jeg ser et ob som forholdsvis nemt kommer frem til chancer, de er bare sindsygt uskarpe til det sidste.

Ham der fitte arp er vist efterhånden på det forventede niveau.

Hvis de laver en uafgjort, så er spændingen intakt og alle 3 er i risiko.

View attachment 6718
Det kan godt ende med at SIF ryger ned pga deres elendige målscore, det "point" kan blive afgørende. Men der er selvfølgelig en del rigtige point tilbage at spille om, så et af holdene kan kravle i sikkerhed eller et af dem kan gå helt i stå. Det er fint, men kunne godt have frygtet at nedrykningskampen blev tidligt afgjort.

Latest posts

Back