Transfervindue Sommer 2026
Hvis jeg skulle lave min ideal-opstilling så ville Solbakken være meget tæt på at være starter. Synes han er fremragende.Det var derfor jeg skrev det om, hvad man tillægger ordvalget "profil". Er en profil en som bliver rotationsspiller eller er det en stensikker starter hver gang
Udviklingen går forhåbentlig frem mod flere rotationsspillere, så der kan aflastes i perioder og være bedre plads til skader/karantæner.
Af dem du nævner, er det "kun" Magnus Knudsen som har trådt direkte ind og taget en plads. Han har gjort det rigtig godt men måske også influeret af skaderne på midtbanen til NP og Solbakken.
Ellers er det svært at være uenig i det du skriver - klubben går ind i et aktivt vindue og skal bruge en del nye spillere. Spørgsmålet er om man kan finde nogle på fri transfer eller køber dem man mener passer ind. Jeg kunne stadig godt se en Alexander Lind passe rigtig fint ind men så er det nok også de første kr. 30 mio. (hvis Fcn ikke vil have ham).
Jeg er også spændt på NP - syntes det var en lidt "sjov" forlængelse set i lyset af hans udfordringer. Men han har været god for os igennem tiden og man har formentlig gerne ville belønne det - det kan også ende med, at han stopper og ikke vil/kan mere på samme niveau.
I tillæg til min kommentar ovenfor, så kan man egentlig smide Yakob oveni Emmery og Serra puljen.