New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 663
  • Views Views: Views 21K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00
Der var "næsten" udsolgt den 17-4-2026.

Er der stadig ikke udsolgt? Det ser ikke umiddelbart sådan ud?

Lidt pudsigt når de let kunne sælge 40.000 billetter til dagens kamp?

På træningsbanen virker Polle helt kampklar, når der spilles 11 mod 11. Tror desværre Mølgaard er blevet hårdere ramt af skaderne end godt er, for han har endnu ikke genvundet det gå-på-mod og den fanden-i-voldskhed, som var så karakteristisk for ham. Inden han blev skadet var han en af mine helt klare favoritter. Det har Jacob Andersen til gengæld genfundet ret hurtigt, efter at han kom på græs igen sammen med de andre.
Mølgaard er jo en fed type på mange måder, men han skal nok være i topform for at gøre sig gældende. Jeg tror han bliver nød til at komme i gang igen et andet sted, det kunne evt være på en udlejning, men mon ikke man også vil vurdere at han mangler lidt når vi skal bygge op i fase et. Vores spil passer ikke helt så godt til ham længere.

Polle har spillet for ikke så længe siden og det må hjælpe ham så han kan sættes ind uden at virke for rusten.

• Like
Reactions: fsc

Det giver mening hvis 30.000 af dem blev solgt i Aarhus. Nu har de så bare begrænset os til ca 1000

Han forklarer efterfølgende også hvorfor:
For der er rigtig mange i Aarhus, der gerne vil være med på første parket, når guldtoget nærmer sig målstregen. Det er ikke hverdagskost for de drømmende aarhusianere.

Har hørt den skulle være udsolgt nu. Der var i hvert fald en som skulle trække på hjælp, for at finde en billet.

Ved ikke om her er det helte rigtige sted at skrive, og det er også noget sent, men jeg kører mod herning fra odder lidt i 17, med ekstra plads i bilen. så hvis der nogen der mangler en måde at komme til kampen på, eller hellere vil give mig lidt benzinpenge i stedet for at smide det efter midttraffik, så har jeg en plads eller 2 hvis man befinder sig et sted der ikke er en alt for stor omvej at samle op ved.

Skriv til mig på 21 42 08 72, hvis det er relevant

De graver dybt i truppen på heden i dag:

1. Jonas Lössl
3. Lee Han-beom
6. Martin Erlic
7. Franculino Djú
10. Cho Gue-sung
11. Darío Osorio
13. Adam Gabriel
14. Edward Chilufya
16. Elias Olafsson
20. Valdemar Byskov
21. Denil Castillo
22. Mads Bech Sørensen
29. Paulinho
30. Ovie Ejeheri ?
34. Abdou Aziz ?
35. Bilal Konteh ?
38. Julius Emefile ?
39. Junior Zé ?

41. Mikel Gogorza
55. Victor Bak
58. Aral Simsir

De 5 markerede spillere har samlet spillet 15 minutters superligafodbold, og det var de sidste 15 minutter i en kamp imod Silkeborg hvor man var foran 4-0, Ejeheri er tredjemålmand. Paulinho, Gogorza og Franculino er ikke på 100%, og når de udtager 21 spillere, kunne det også godt tyde på at Chilufia var mere tvivlsom end først meldt ud?

Så det er måske ikke så underligt, hvis Tullberg ikke så gerne vil skifte ud i dag.

Min søde bonusdatter på 15 laver mad i dag, og har lige spurgt, om jeg spiser med. Mit svar: “Mad? Hvordan kan du tænke på mad her to timer før kick off”. Jeg har brug for professionel hjælp 😟
Det lykkedes mig at klemme en enkelt sølle hotdog ned her til aften... Og det var endda kun med en lille pølse:(

Min søde bonusdatter på 15 laver mad i dag, og har lige spurgt, om jeg spiser med. Mit svar: “Mad? Hvordan kan du tænke på mad her to timer før kick off”. Jeg har brug for professionel hjælp 😟

Jeg har meldt afbud til brige i aften (gammel af sind), fordi det ville være noget skrammel af flere grunde.

Knægten skal hentes fra musik kl 20, så jeg satser på at køre i pausen og så presse den hjem hurtigst muligt (fruen er til bridge). Det gør mig ikke noget med tillægstid i 1. Halvleg. ... og så fatter jeg ikke hvor skødesløst det er ikke at have clearet kalenderen helt

Jeg har meldt afbud til brige i aften (gammel af sind), fordi det ville være noget skrammel af flere grunde.

Knægten skal hentes fra musik kl 20, så jeg satser på at køre i pausen og så presse den hjem hurtigst muligt (fruen er til bridge). Det gør mig ikke noget med tillægstid i 1. Halvleg. ... og så fatter jeg ikke hvor skødesløst det er ikke at have clearet kalenderen helt
Konen ville hentes fra korsang 10 min. kørsel væk kl 20:00 i aften. "Hils taxa-chaufføren", svarede jeg. Uanset om det bliver guld, sølv eller bronze til AGF, så har jeg et par ægteskabelige huller der skal lappes efter sæsonen ...

Latest posts

Back