New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 287
  • Views Views: Views 14K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00
Der var "næsten" udsolgt den 17-4-2026.

Er der stadig ikke udsolgt? Det ser ikke umiddelbart sådan ud?

Lidt pudsigt når de let kunne sælge 40.000 billetter til dagens kamp?

På træningsbanen virker Polle helt kampklar, når der spilles 11 mod 11. Tror desværre Mølgaard er blevet hårdere ramt af skaderne end godt er, for han har endnu ikke genvundet det gå-på-mod og den fanden-i-voldskhed, som var så karakteristisk for ham. Inden han blev skadet var han en af mine helt klare favoritter. Det har Jacob Andersen til gengæld genfundet ret hurtigt, efter at han kom på græs igen sammen med de andre.
Mølgaard er jo en fed type på mange måder, men han skal nok være i topform for at gøre sig gældende. Jeg tror han bliver nød til at komme i gang igen et andet sted, det kunne evt være på en udlejning, men mon ikke man også vil vurdere at han mangler lidt når vi skal bygge op i fase et. Vores spil passer ikke helt så godt til ham længere.

Polle har spillet for ikke så længe siden og det må hjælpe ham så han kan sættes ind uden at virke for rusten.

• Like
Reactions: fsc

Det giver mening hvis 30.000 af dem blev solgt i Aarhus. Nu har de så bare begrænset os til ca 1000

Han forklarer efterfølgende også hvorfor:
For der er rigtig mange i Aarhus, der gerne vil være med på første parket, når guldtoget nærmer sig målstregen. Det er ikke hverdagskost for de drømmende aarhusianere.

Har hørt den skulle være udsolgt nu. Der var i hvert fald en som skulle trække på hjælp, for at finde en billet.

Ved ikke om her er det helte rigtige sted at skrive, og det er også noget sent, men jeg kører mod herning fra odder lidt i 17, med ekstra plads i bilen. så hvis der nogen der mangler en måde at komme til kampen på, eller hellere vil give mig lidt benzinpenge i stedet for at smide det efter midttraffik, så har jeg en plads eller 2 hvis man befinder sig et sted der ikke er en alt for stor omvej at samle op ved.

Skriv til mig på 21 42 08 72, hvis det er relevant

Latest posts

Back