Kamptråd Kamptråd 25/26: Fredericia - AGF, søndag d. 15.2. kl. 14.00 B BRORLORT Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #121 Der skal virkelig snakkes i pausen
Michael8240 Active member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #122 Arnstad fungerer overhovedet ikke som 6’er. Få Yakob ind, så der kan blive ryddet op på den midt!
S Sydhavnen Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #123 Puha vi er ikke ret gode i dag, men det er Fredericia til gengæld! Med mindre vi kommer markant anderledes ud til 2 halvleg så kan jeg godt se Fredericia gøre endnu mere ondt på os.
Puha vi er ikke ret gode i dag, men det er Fredericia til gengæld! Med mindre vi kommer markant anderledes ud til 2 halvleg så kan jeg godt se Fredericia gøre endnu mere ondt på os.
T Top Well-known member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #124 Etim er lige den type angriber, vi mangler. Fredericia klart bedst. De kommer først på alt og finder masser af plads.
Etim er lige den type angriber, vi mangler. Fredericia klart bedst. De kommer først på alt og finder masser af plads.
D Di Stefano Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #125 Sæsonens dårligste halvleg. Vi må ikke lade os presse så meget og tabe så mange nærkampe mod et hold som Fredericia.
Sæsonens dårligste halvleg. Vi må ikke lade os presse så meget og tabe så mange nærkampe mod et hold som Fredericia.
D Donmiguel Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #126 Vi hænger overhovedet ikke sammen. Alt for langt fra i presset og ingen styr på midtbanen. Det her spil vinder vi ingen mesterskaber med....
Vi hænger overhovedet ikke sammen. Alt for langt fra i presset og ingen styr på midtbanen. Det her spil vinder vi ingen mesterskaber med....
mmmdkAGF Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #127 Michael8240 said: Arnstad fungerer overhovedet ikke som 6’er. Få Yakob ind, så der kan blive ryddet op på den midt! Click to expand... Click to shrink... Enig, men Yakob skal eddermukme passe på deres pres, at FCF ikke piller bolden fra ham.
Michael8240 said: Arnstad fungerer overhovedet ikke som 6’er. Få Yakob ind, så der kan blive ryddet op på den midt! Click to expand... Click to shrink... Enig, men Yakob skal eddermukme passe på deres pres, at FCF ikke piller bolden fra ham.
T Thomas K Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #128 Alle de rotationer vi er så gode til laver Fredericia konstant. Og det forvirrer os. Jeg tror vi har spillet i modvind. Spændende hvor meget effekt det har i anden halvleg
Alle de rotationer vi er så gode til laver Fredericia konstant. Og det forvirrer os. Jeg tror vi har spillet i modvind. Spændende hvor meget effekt det har i anden halvleg
aight Well-known member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #129 Sydhavnen said: Puha vi er ikke ret gode i dag, men det er Fredericia til gengæld! Med mindre vi kommer markant anderledes ud til 2 halvleg så kan jeg godt se Fredericia gøre endnu mere ondt på os. Click to expand... Click to shrink... Det kan jeg virkelig ikke se. Det er os der spiller dårligt og Fredericia har altså ikke endnu et gear de kan skrue op på. Det kan vi trods alt.
Sydhavnen said: Puha vi er ikke ret gode i dag, men det er Fredericia til gengæld! Med mindre vi kommer markant anderledes ud til 2 halvleg så kan jeg godt se Fredericia gøre endnu mere ondt på os. Click to expand... Click to shrink... Det kan jeg virkelig ikke se. Det er os der spiller dårligt og Fredericia har altså ikke endnu et gear de kan skrue op på. Det kan vi trods alt.
mmmdkAGF Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #130 GTTJF said: Gal en dårlig 1. Halvleg. Det positive må være at der trods alt står 1-1 og at det ikke kan blive dårligere i 2. Click to expand... Click to shrink... Ja & joooh da
GTTJF said: Gal en dårlig 1. Halvleg. Det positive må være at der trods alt står 1-1 og at det ikke kan blive dårligere i 2. Click to expand... Click to shrink... Ja & joooh da
J JunkStar Active member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #131 Thomas K said: Alle de rotationer vi er så gode til laver Fredericia konstant. Og det forvirrer os. Jeg tror vi har spillet i modvind. Spændende hvor meget effekt det har i anden halvleg Click to expand... Click to shrink... Modvind? Det blæser ikke hernede
Thomas K said: Alle de rotationer vi er så gode til laver Fredericia konstant. Og det forvirrer os. Jeg tror vi har spillet i modvind. Spændende hvor meget effekt det har i anden halvleg Click to expand... Click to shrink... Modvind? Det blæser ikke hernede
T Thomas K Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #132 JunkStar said: Modvind? Det blæser ikke hernede Click to expand... Click to shrink... Det her på TV lignet at vinden har drillet en del gange.
JunkStar said: Modvind? Det blæser ikke hernede Click to expand... Click to shrink... Det her på TV lignet at vinden har drillet en del gange.
M Mengsen Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #133 Jeg er ikke sikker på analysen er rigtig, men her er mine bud. PM er snu og kan nemt få værdi på gode indlæg i 2. Halvleg. Men der skal presses mere i opspil og truer mere udenfor feltet -》en gang Serrano, tak! Dalsgaard har været ok, men virker tilbage på det niveau hvor han var slået af. Hvis Freddy er klar, så Tingager, tak. Jeg kan ikke se værdien af at tage Kristjansson ud. Spillemæssigt, jo, men jeg synes ikke han skal ofres så hurtigt. *. Måske kunne man gå med PM -》 Yakob og så sætte Bech helt frem. Så kan Kristjansson gå ud efter 60 og Serra komme ind. *jeg aner ikke hvorfor jeg er blevet så blødsøden. Kristjansson ud, Yakob ind. Længere er den ikke.
Jeg er ikke sikker på analysen er rigtig, men her er mine bud. PM er snu og kan nemt få værdi på gode indlæg i 2. Halvleg. Men der skal presses mere i opspil og truer mere udenfor feltet -》en gang Serrano, tak! Dalsgaard har været ok, men virker tilbage på det niveau hvor han var slået af. Hvis Freddy er klar, så Tingager, tak. Jeg kan ikke se værdien af at tage Kristjansson ud. Spillemæssigt, jo, men jeg synes ikke han skal ofres så hurtigt. *. Måske kunne man gå med PM -》 Yakob og så sætte Bech helt frem. Så kan Kristjansson gå ud efter 60 og Serra komme ind. *jeg aner ikke hvorfor jeg er blevet så blødsøden. Kristjansson ud, Yakob ind. Længere er den ikke.
J JunkStar Active member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #134 Thomas K said: Det her på TV lignet at vinden har drillet en del gange. Click to expand... Click to shrink... Det har vi intet mærket til her på udebane afsnittet... Men her er koldt
Thomas K said: Det her på TV lignet at vinden har drillet en del gange. Click to expand... Click to shrink... Det har vi intet mærket til her på udebane afsnittet... Men her er koldt
Ato Vari Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #135 Jeg synes, der er et par spillere, som virker til at have tunge ben, især i højresiden: Carstensen, Knudsen, Beijmo. Der mangler energi og overskud.
Jeg synes, der er et par spillere, som virker til at have tunge ben, især i højresiden: Carstensen, Knudsen, Beijmo. Der mangler energi og overskud.
M Mengsen Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #136 Det irriterende er, at ved at jonglere en lille smule, har JP fjernet muligheden for at foretage de relevante ændringer efter 60-65 min.
Det irriterende er, at ved at jonglere en lille smule, har JP fjernet muligheden for at foretage de relevante ændringer efter 60-65 min.
O Odonten Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #137 Fuck det er koldt på stadion Der er klar medvind i 2. halvleg - os fans får det lige i smasken i over 100 minutter
Fuck det er koldt på stadion Der er klar medvind i 2. halvleg - os fans får det lige i smasken i over 100 minutter
mmmdkAGF Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #138 JunkStar said: Det har vi intet mærket til her på udebane afsnittet... Men her er koldt Click to expand... Click to shrink... Jøsses, dit hoved er helt blåt...hvordan mon dine fingre ser ud [når du taster] ?
JunkStar said: Det har vi intet mærket til her på udebane afsnittet... Men her er koldt Click to expand... Click to shrink... Jøsses, dit hoved er helt blåt...hvordan mon dine fingre ser ud [når du taster] ?
J JunkStar Active member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #139 Odonten said: Fuck det er koldt på stadion Der er klar medvind i 2. halvleg - os fans får det lige i smasken i over 100 minutter Click to expand... Click to shrink... Står du øverst? Nede i bunden er der seriøst ingen vind
Odonten said: Fuck det er koldt på stadion Der er klar medvind i 2. halvleg - os fans får det lige i smasken i over 100 minutter Click to expand... Click to shrink... Står du øverst? Nede i bunden er der seriøst ingen vind
B BRORLORT Experienced member Feb 15, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #140 Top said: Etim er lige den type angriber, vi mangler. Fredericia klart bedst. De kommer først på alt og finder masser af plads. Click to expand... Click to shrink... Han er virkelig spændende. FCM så på programmet og fik en god plan!
Top said: Etim er lige den type angriber, vi mangler. Fredericia klart bedst. De kommer først på alt og finder masser af plads. Click to expand... Click to shrink... Han er virkelig spændende. FCM så på programmet og fik en god plan!