New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 133K
Den store underholdningstråd
Han er lige blevet far. Der går nok noget tid...
For mig var der god tid. Mutter tager stort det al tid med ungen og man skal vinde en seriøs armlægning for bare at få lov til at gå en tur med den Bette. Og når man selv har barsel, er det tid til indkøring i vugger.

Nummer to derimod.... fruen med mindre tid til den ældste og så er man nødt til at hjælpe til. Jeg er lige ved at tro vi nåede helt op på 30/70 i arbejdsfordeling, det var hårdt.

Jeg har netop fornøjet mig over FCK tråden på bold.dk, hvor det diskuteres, hvem de kan hente i sommervinduet. Med udgangspunkt i, at reglerne for europæisk fodbold kræver flere danske spillere, vendes navne som Wind, Stage, Daramy, JBL, ASO, Eriksen, Mæhle, Daghim og Grønbæk i ramme alvor.

For det første er det stærkt morsomt, at deres fokus for forstærkninger er med europæisk sigte, alt den stund, at de ikke kommer i nærheden af europæisk fodbold, medmindre der sker store ændringer meget snart.

For det andet tror jeg virkeligt, de trænger til at få korrigeret deres opfattelse af, hvilke danske profiler, der er interesserede i at komme FCK. Det er efter min bedste overbevisning særdeles optimistisk at håbe på stort set alle ovenstående spillere i deres nuværende situation.

Hvor langt oppe er Brødnby nu uden mål?

Verdens rekorden er 1166 Minutter.

De er desværre "kun" nummer 8 på en all time liste i Superligaens historie med 557 minutter.
De er dog kun lidt over én kamp fra at ryge nummer 1 på den nationale rekordliste

(Artikel fra før kampen i søndags)

De er desværre "kun" nummer 8 på en all time liste i Superligaens historie med 557 minutter.
De er dog kun lidt over én kamp fra at ryge nummer 1 på den nationale rekordliste

(Artikel fra før kampen i søndags)
Det er egentlig utroligt, at vi ikke er at finde på den liste.

Nogle gange i løbet af de sidste mange år har det føltes sådan.

Men man kan selvfølgelig godt score et mål i ny og næ, men stadig være elendig :)

Det er egentlig utroligt, at vi ikke er at finde på den liste.

Nogle gange i løbet af de sidste mange år har det føltes sådan.

Men man kan selvfølgelig godt score et mål i ny og næ, men stadig være elendig :)

Det overraskede også mig. Vi har haft nogle virkelig rædderlige stimer af kampe.
I mange af vores værste sæsoner, har vi dog stadig haft en Graulund eller Duncan i front, der har kunnet pynte de dårlige resultater med mål.

Jeg har netop fornøjet mig over FCK tråden på bold.dk, hvor det diskuteres, hvem de kan hente i sommervinduet. Med udgangspunkt i, at reglerne for europæisk fodbold kræver flere danske spillere, vendes navne som Wind, Stage, Daramy, JBL, ASO, Eriksen, Mæhle, Daghim og Grønbæk i ramme alvor.

For det første er det stærkt morsomt, at deres fokus for forstærkninger er med europæisk sigte, alt den stund, at de ikke kommer i nærheden af europæisk fodbold, medmindre der sker store ændringer meget snart.

For det andet tror jeg virkeligt, de trænger til at få korrigeret deres opfattelse af, hvilke danske profiler, der er interesserede i at komme FCK. Det er efter min bedste overbevisning særdeles optimistisk at håbe på stort set alle ovenstående spillere i deres nuværende situation.
Hvilken tråd?

Latest posts

Back