New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 133K
Anticipation Popcorn GIF

Last edited:
Anticipation Popcorn GIF

Det er godt nok hårdt at være FCK-fan. Tænk sig, hvis den værste krise i ens klub i 30 år handler om at misse top-6... :)

Anticipation Popcorn GIF

Det er jo helt skævt: "Vores elskede fodboldklkub"...mener de ikke "vores tolerede aktieselskab"?

Det er jo helt skævt: "Vores elskede fodboldklkub"...mener de ikke "vores tolerede aktieselskab"?
Ja. Men nu hvor jeg er igennem popcornene, har de jo sådan set ret i mange af deres kritikpunkter. Det virker ikke til at den langsigtede strategi er specielt god, men vi må se. Indtil videre har de jo stadig et budget vi andre kun kan drømme om, og næste år kan alt være tilbage ved det gamle med FCK i toppen og os på en sikker ottendeplads (pga. generationsskifte).
Håber det ikke, men AGF-æseldyret i mig siger, at det er det der kommer til at ske.

har de jo sådan set ret i mange af deres kritikpunkter.

Jeg bifalder squ, de kritiserer. Så kan det altid diskuteres om måden er højrøvet, forkælet eller hvad man ellers kan finde på men som fans har de ret, ja jeg vil gå skridtet videre og sige pligt til at råbe op også selvom Skjerbæk og de andre pengeliderlige investorer er fløjtende ligeglade bare udbytte fortsætter i en lind strøm.

Siger bare, FCK er ikke fri af nedrykningen. FCK er en bygning der styrter. Hvis holdet falder dybere, kan panikken ramme, og de har altid haft det svært på lange ture til jyske udebaner.

Sidste sæson kollapsede vi i slutspillet og hentede i alt fire point over ti kampe. Vel at mærke med stort set samme hold som nu.

Det er ikke utænkeligt at FCK skal kigge nedad.

Siger bare, FCK er ikke fri af nedrykningen. FCK er en bygning der styrter. Hvis holdet falder dybere, kan panikken ramme, og de har altid haft det svært på lange ture til jyske udebaner.

Sidste sæson kollapsede vi i slutspillet og hentede i alt fire point over ti kampe. Vel at mærke med stort set samme hold som nu.

Det er ikke utænkeligt at FCK skal kigge nedad.
jeg skrev om netop dette in anden tråd, over de sidste 10 kampe har de et point gennemsnit på 0.7, hvis man føre det frem over de næste 9 kampe, vil de ende på 35.3, rundet ned til 35, points. i 2 ud af 5 seasoner med denne struktur i nedrykningsspillet, har det point tal altså været til nedrykning.

så hvis de ikke kommer i en bedre pointmæssig form, så ser det ikke alt for godt ud. Og de er jo ikke ligefrem midt i en opadgående formkurve.

det sker nok ikke, men det er squ en dejlig varm følelse man får i hjertet når man tænker tanken. perfect til en våd mandag

I Tråden om Mesterskabspillet 2026 jokede en bruger om at Kep's Niveau var på linie med Morten's og Peter's.
Jeg ville have smidt et lille meme ind, men tråden var 8 sider længere fremme da jeg var færdig med at læse, så jeg syntes det var lidt for sent.
Så nu smider jeg den her, for ikke at snyde jer, men det er fandme Sjawt:-)

1773681917715.webp

Jeg ved ikke om denne har været delt andet sted, men her er den:
Der er noget ved citaterne i den artikel, der er helt off. Jeg ved ikke om hun er fejlciteret eller om de bare har omskrevet hendes udtalelser (eller intervieweren måske har hevet de *helt* rigtige sætninger ud af hende), men de formuleringer og ting hun siger, passer bare slet ikke med en 13-årig pige 🤔 er det bare mig?

Der er noget ved citaterne i den artikel, der er helt off. Jeg ved ikke om hun er fejlciteret eller om de bare har omskrevet hendes udtalelser (eller intervieweren måske har hevet de *helt* rigtige sætninger ud af hende), men de formuleringer og ting hun siger, passer bare slet ikke med en 13-årig pige 🤔 er det bare mig?
Næh hør nu!? Hun er da bare ordentlig opdraget! 👊

Latest posts

Back