New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 271K
Siger det igen... FCM vinder ikke i aften... 3 dages ekstra hvilke til Sønderjyske og en slidt FCM trup

Jeg tror også, der er en god chance for, at FCM sætter point til i aften. Deres trup hænger i laser, og de virkede trætte mod os, hvor de virkeligt fik lov at kæmpe for sagen.

Nørgaard har et godt tag på Tullen so far og har ikke tabt til ham.

Sønderjyske har haft seks dage med fuldt træningsfokus på kampen. De må være godt indstillede på FCM.

Sønderjyske er på hjemmebane.

Jeg tror også, der er en god chance for, at FCM sætter point til i aften. Deres trup hænger i laser, og de virkede trætte mod os, hvor de virkeligt fik lov at kæmpe for sagen.

Nørgaard har et godt tag på Tullen so far og har ikke tabt til ham.

Sønderjyske har haft seks dage med fuldt træningsfokus på kampen. De må være godt indstillede på FCM.

Sønderjyske er på hjemmebane.
Jeg tror desværre FCM fik et gigantisk moralsk boost forleden. Dertil kommer flere spillere retur fra karantæne.

Jeg tror desværre FCM fik et gigantisk moralsk boost forleden. Dertil kommer flere spillere retur fra karantæne.

Det gjorde de uden tvivl. Og de får kommer spillere retur. Men Simsir ligner stadig en, der føler sig hævet over SL. Osorio er stadig halvskadet og træt. Gorgoza var en skygge af sig selv. Franculino ser ud som om, han har levet af Pepperoni Pizza hele vinteren (skud ud til Troels Henriksen for den). Cho er dårlig og har været det længe. Deres offensiv var meget lidt imponerende mod os.

På den centrale midt var Castillo pivringe. De får Bravo tilbage, og han starter helt sikkert. Men det er ikke Billing eller noget nær Billing niveau som makker.

De bliver bedre og får mere bredde. Men de er ikke i nærheden af at have det niveau, de havde i efteråret.

Det gjorde de uden tvivl. Og de får kommer spillere retur. Men Simsir ligner stadig en, der føler sig hævet over SL. Osorio er stadig halvskadet og træt. Gorgoza var en skygge af sig selv. Franculino ser ud som om, han har levet af Pepperoni Pizza hele vinteren (skud ud til Troels Henriksen for den). Cho er dårlig og har været det længe. Deres offensiv var meget lidt imponerende mod os.

På den centrale midt var Castillo pivringe. De får Bravo tilbage, og han starter helt sikkert. Men det er ikke Billing eller noget nær Billing niveau som makker.

De bliver bedre og får mere bredde. Men de er ikke i nærheden af at have det niveau, de havde i efteråret.
Men spørgsmålet er om det hold, trods alt, er på nogenlunde niveau med det Brøndby hold der totalt ødelagde Sønderjyske. Dertil mangler Sønderjyske deres bedste spiller

Jeg tror FCM vinder deres 4 kampe ud over den mod os. Så det er op til os at matche dem. Jeg tror dog desværre vi taber i aften, så vi bliver nødt til at vinde på søndag. Og så gør vi jo bare det.

Ret enig.

Dog kan udekampen mod FCN godt blive svær for FCM. De er ikke gode på kunstgræs.

Generelt er jeg dog stadig helt i kulkælderen og har svært ved mobilisere håb.

Last edited:
Hvis det er status quo med 2 points forspring efter i aften og vi fremskriver mesterskabspointene i de sidste 5 som de første 5 i slutspillet, så ender vi á point og FCM vinder mesterskabet på klar bedre målscore. Det kan jeg sagtens se ske og det vil imø være fuldstændig retvisende for det gennemgående problem vi har haft i sæsonen: at score mål og især flere af dem i kampe/perioder i kampe, hvor vi har klart overtag. Det har FCM været meget meget bedre til og det handler til syvende og sidst om kvaliteten af spillerne. At vi har været så ringe til at afdække vores 9'er alternativer er så himmelråbende frustrerende og sætter spørgsmål hos mig om kompetencen hos de tidligere og nuværende sportslige ledelse. Og det må man bare leve med i en klub som AGF som gerne vil lege med i toppen, men holder armene ind til kroppen.

Edit: Der er selvfølgelig kun 10 kampe i slutspillet og ikke 12 :LOL:

Jeg tror FCM vinder deres 4 kampe ud over den mod os. Så det er op til os at matche dem. Jeg tror dog desværre vi taber i aften, så vi bliver nødt til at vinde på søndag. Og så gør vi jo bare det.

Det vil jeg anse som meget usandsynligt. Der er fem kampe tilbage for dem. 10 point er højt sat her (3V,1U,1T), når man ser på deres aktuelle form.

Er Magnus Jensen ikke med?

De har udtaget ham i truppen men den er vist på 22 mand. I teksten skriver de om Andreas Oggesen er tilbage.

Fcm har udtaget 21 mand - her i blandt Billing.

De har udtaget ham i truppen men den er vist på 22 mand. I teksten skriver de om Andreas Oggesen er tilbage.

Fcm har udtaget 21 mand - her i blandt Billing.

På listen over FCMs trup er der altså kun 20 spillere 🤣

Men spørgsmålet er om det hold, trods alt, er på nogenlunde niveau med det Brøndby hold der totalt ødelagde Sønderjyske. Dertil mangler Sønderjyske deres bedste spiller

Du snakker meget i nutidsbilledet... Sønderjyske er jo langt bedre en 6-0 til BIF. Og nogen gange kommer der en trods reaktion... At jeg så heller ikke tror vi hiver 3 point er en anden sag. Men jeg er 92% sikker på at FCM kommer i problemer. Og 50% sikker på de smider point :)

Last edited:
Du snakker meget i nutidsbilledet... Sønderjyske er jo langt bedre en 6-0 til BIF. Og nogen gange kommer der en trods reaktion... At jeg så heller ikke tror vi hiver 3 point er en anden sag. Men jeg er 92% sikker på at FCM kommer i problemer. Og 50% sikker på de smider point :)
Ja, med 4-5 kampe tilbage så betyder de sidste 2-3 kampe (altså nuværende form) meget for mig.
Tyndslidt trup er jo også et nutidsbillede.

Ja, med 4-5 kampe tilbage så betyder de sidste 2-3 kampe (altså nuværende form) meget for meget.
Tyndslidt trup er jo også et nutidsbillede.

True..

Imo bare nemmere at ændre "form" end generelt slid :) Brøndby er jo også pludselig i fin form..

Derudover er de kun udspillet i Brøndby kampen, og så til dels imod os, når man kigger på stats. Imod FCM, Viborg og FCN er det tæt på de statistiske parametre.

Latest posts

Back