New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 403
  • Views Views: Views 14K
Added to Calendar: 26-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    65
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00
Nu har jeg fået en mail fra klubben som spørger, om jeg har hørt noget fra min faste plads på C5.
De får svaret “av av av”, intet andet.
Ditto...sad på C6....svarede at jeg hælder mest til at det beror på en sproglig misforståelse, hvor "av,av,av" evt opfattes som abelyde

Én af mange grunde til jeg er stolt af at være AGF’er:

Tobias er afklaret, Billing stod og følte sig nærmest henrettet over ikke at få straffe og mente VAR havde spillet fallit.

Én af mange grunde til jeg er stolt af at være AGF’er:

Tobias er afklaret, Billing stod og følte sig nærmest henrettet over ikke at få straffe og mente VAR havde spillet fallit.

Forskellen er også, at Billing allerede er i gang med at påvirke dommeren i deres næste kamp. Det er Bech ikke.

Troels Henriksen har i sin seneste podcast en gennemgang af alle de dommermarginaler, der er faldet ud til fordel for FCM og imod AGF de seneste tre-fire runder. Det er voldsomt, som det præsenteres. Altså nærmest absurd. Det er også en anelse for subjektivt, f.eks. nævner han ikke det potentielle straffespark til Billing i seneste kamp.

Men Henriksens pointe er, at FCMs konsekvente kritik af dommerstanden hele sæsonen påvirker dommerne her i slutfasen.

Latest posts

Back