New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 156K
Lidt nyt fra træningsbanen
Hvordan kan JP sammensætte de 3 start 11’ere, så han får de mest friske spillere, samtidig med at han får de bedste hold klar til hver kamp. Jeg forudsætter at Carstensen er tæt på at være tilbage, men det er jo vanskeligt at vide. Det er intentionen at få så mange plastik bane spillere som muligt med i Farum:

FC Midtjylland - AGF, Mandag d. 20.April

Jesper Hansen
Felix Beijmo - Henrik Dalsgaard - Eric Kahl
Jakob Andersen - Magnus Knudsen - Kevin Yakob - Gift Links
Tobias Bech - Janni Serra - Kristian Arnstad
FC Nordsjælland - AGF, Torsdag d. 23. April
Jesper Hansen
Henrik Dalsgaard - Frederik Tingager - Eric Kahl
Rasmus Carstensen - Magnus Knudsen - Markus Solbakken - Frederik Emmery
Sebastian Jørgensen - Patrick Mortensen - Kristian Arnstad
AGF - FC Midtjylland, Søndag d. 26. April
Jesper Hansen
Felix Beijmo - Frederik Tingager - Eric Kahl
Rasmus Carstensen - Nikolaj Poulsen - Kevin Yakob - Gift Links
Tobias Bech - Janni Serra - Kristian Arnstad​

Kristian Arnstad og Eric Kahl er de eneste der starter i alle kampe.
Rigtig god pointe. De næste tre kampe skal ses i én sammenhæng, hvilket nemt kan komme til at diktere nogle valg man ellers ikke ville lave, hvis alle tre kampe lå med en uge imellem.

Jeg ville f.eks. foretrække at bruge Tingager i de to fysiske græskampe mod FCM og så spare ham på kunstgræsset i Farum.

Rigtig god pointe. De næste tre kampe skal ses i én sammenhæng, hvilket nemt kan komme til at diktere nogle valg man ellers ikke ville lave, hvis alle tre kampe lå med en uge imellem.

Jeg ville f.eks. foretrække at bruge Tingager i de to fysiske græskampe mod FCM og så spare ham på kunstgræsset i Farum.
Af samme grund er jeg også ret sikker på at Polle trækker et gult på mandag, så han har karantæne i den kamp i Farum han ikke skal spille.

Hvis valget står mellem Dalsgaard og Tingager mod hhv FCN og FCM, er det så ikke omvendt? Dalsgaard til brydekamp mod FCM og Tingager til finessekampen mod FCN - og til hovedstødsduellerne.

Hvis Solbakken kan spille er FCN bedste bud, som @T-Knogle har det i sin oversigt.

NP giver kun mening med FCM

PM er nok også mest oplagt mod FCN som pres i boksen, hvor Serra er mere bevendt mellem felterne i FCM-kampene.

Det forstår jeg godt.
Min pointe er, at NPs to vigtigste kampe i mange år er mandag og igen søndag.
Alt derimellem og derefter er sekundært.
Det kommer an på hvordan de går, hvis vi om en uge er 2 point foran FCM eller mindre, så bliver de sidste 3 kampe uhyggeligt vigtige, og så vil det være pisse irriterende ikke at have Polle med.

Latest posts

Back