New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: Fredericia - AGF, søndag d. 15.2. kl. 14.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 316
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 15-02-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
Enig med JP her...Yakob har underpræsteret i starten af denne sæson, så en kamp hvor vi må forventes at ha bolden en meget stor del af tiden er det godt at se en udfordrende type som Tommi får chancen og vi får en aldrig dårligt spillende Arnstad ind i motorrummet....og SKULLE vi være udfordret findes der alternative opstillinger med Arnstad i normal position
Jeg synes ikke Yakob har underpræsteret. Jeg synes han - som holdet - var god mod OB.

Men det er tydeligt at man mere og mere vil prøve at skubbe den ene af de to midtbanespillere op i lommen hvor de to 10’ere ligger. Så afsavnet ved at have Arnstad lidt længere tilbage tror jeg faktisk ikke er så stort

Jeg synes ikke Yakob har underpræsteret. Jeg synes han - som holdet - var god mod OB.

Men det er tydeligt at man mere og mere vil prøve at skubbe den ene af de to midtbanespillere op i lommen hvor de to 10’ere ligger. Så afsavnet ved at have Arnstad lidt længere tilbage tror jeg faktisk ikke er så stort
Jo, rigtigt nok - det var nok kun i pokalkampen Yakob var under niveau.....lad din tese holde.

Latest posts

Back