New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 133K
Men intet kan tage fra denne sæson at de ikke kan rykke op, så de er dårligere end vi nogensinde har været😁

Præcis :D Og det er så dejligt. Tænk sig at drille os med at være "elevatorhold" - og så tage elevatoren ned, og sidde fast selv.
Det kræver et banner til dem, når eller HVIS de rykker op igen :D

Jeg ved ikke lige om dette er den rette tråd men blev selv lidt underholdt af denne statistik, som ganske vist kommer fra dame-fodbold, men alligevel er ret vild. Pernille Harder kan blive mester med Bayern München i denne uge. I så fald er det hendes 11. - gentager 11. - mesterskab i træk, med fire forskellige klubber. Det er alligevel en ret sindssyg statistik at have: https://www.bt.dk/fodbold/harder-og-ballisager-kan-hjemfoere-overlegen-bayern-titel

Og
Jeg håber det går viralt at Wass er sådan en piknar! Det er fint nok at Grønning kan grine ad det, men jeg synes det er SÅ langt fra vinduet i forhold til, hvad der er OK adfærd på en fodboldbane.
Fy for satan!
Hvis Polle havde gjort noget tilsvarende, ville jeg bede om at få hans kontrakt revet over.
Havde det været Polle, kan du være vis på, at HELE fodbold-DK og samtlige medier havde haft fokus herpå.

det ser ud til at være gået rimelig viralt på dansk fodbold-twitter, ikke et super stort sektment af mennesker men det er da en start
Hvis vi vil film til livs - eller gør det meget mindre attraktivt, skal sådan en case jo give Wass et par dage. Det er jo til grin, at man kan få gult for tjatte til bolden, men ingen ting for at forsøge at fremprovokere et rædt kort med film.

Latest posts

Back