Præcis Og det er så dejligt. Tænk sig at drille os med at være "elevatorhold" - og så tage elevatoren ned, og sidde fast selv.
Det kræver et banner til dem, når eller HVIS de rykker op igen
Hold da op en jammerdal det er, at være FCM fan... og så når han ikke engang forbi det faktum, at han bor i eller omkring Herning!! (Det antager jeg bare, for hvorfor ellers holde med den vanskabning?)
For 4 år siden stemte jeg LA.... Må godt nok indrømme at jeg er rykket mere ind i midten (Stadig på den blå side, men erkendelse af at jeg nok gerne ser politikken tættere på midten end i ydrefløjene - og ikke moderaterne )
For 4 år siden stemte jeg LA.... Må godt nok indrømme at jeg er rykket mere ind i midten (Stadig på den blå side, men erkendelse af at jeg nok gerne ser politikken tættere på midten end i ydrefløjene - og ikke moderaterne )
Footy Headlines afslører FCKs 150 års jubilæumstrøje - Det kan for det første ikke lade sig gøre når man er fra 1992
Det bedste er dog at de nederst bruger et billeder af OB som reference til de stribede trøjer
Var i gang med lidt tidsfordriv i baggrunden men denne var meget god og passende.
Football isn't just a game. It's one of those amazing things in life, that can make you fell like shit one moment........... And then like it's Christmas morning the next
Jeg ved ikke lige om dette er den rette tråd men blev selv lidt underholdt af denne statistik, som ganske vist kommer fra dame-fodbold, men alligevel er ret vild. Pernille Harder kan blive mester med Bayern München i denne uge. I så fald er det hendes 11. - gentager 11. - mesterskab i træk, med fire forskellige klubber. Det er alligevel en ret sindssyg statistik at have: https://www.bt.dk/fodbold/harder-og-ballisager-kan-hjemfoere-overlegen-bayern-titel
Jeg håber det går viralt at Wass er sådan en piknar! Det er fint nok at Grønning kan grine ad det, men jeg synes det er SÅ langt fra vinduet i forhold til, hvad der er OK adfærd på en fodboldbane.
Fy for satan!
Hvis Polle havde gjort noget tilsvarende, ville jeg bede om at få hans kontrakt revet over.
Jeg håber det går viralt at Wass er sådan en piknar! Det er fint nok at Grønning kan grine ad det, men jeg synes det er SÅ langt fra vinduet i forhold til, hvad der er OK adfærd på en fodboldbane.
Fy for satan!
Hvis Polle havde gjort noget tilsvarende, ville jeg bede om at få hans kontrakt revet over.
Hvis vi vil film til livs - eller gør det meget mindre attraktivt, skal sådan en case jo give Wass et par dage. Det er jo til grin, at man kan få gult for tjatte til bolden, men ingen ting for at forsøge at fremprovokere et rædt kort med film.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.