New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 133K
Sammenspillet hold mod individuelt stærkt hold uden relationer 🤷🏽‍♂️
Spiller selvfølgelig en stor rolle. Derfor skal FCK stadig have 2. fulde startopstillinger, hvor alle mand kan matche vores spillere. Det er langt fra tilfældet. En William Clem, bare for at tage en tilfældig spiller, får regelmæssig spilletid, hvis ikke han er decideret fast mand nu hvor Lerager er væk. Hos os ville han vel højst være 3. valg på 6'eren efter NP og Solbakken.

Ser man på FCM, som jo har et betydeligt mindre budget, så har de netop to hold med næsten lige stærke spillere.

Spiller selvfølgelig en stor rolle. Derfor skal FCK stadig have 2. fulde startopstillinger, hvor alle mand kan matche vores spillere. Det er langt fra tilfældet. En William Clem, bare for at tage en tilfældig spiller, får regelmæssig spilletid, hvis ikke han er decideret fast mand nu hvor Lerager er væk. Hos os ville han vel højst være 3. valg på 6'eren efter NP og Solbakken.

Ser man på FCM, som jo har et betydeligt mindre budget, så har de netop to hold med næsten lige stærke spillere.
Jeg tror, Clem ville gå i startopstillingen hos os. Han er fx pisse god på u21-landsholdet, hvor han senest indtog den midterste stopper i et tremandsforsvar.

9 af starterne mod Barcelona var ikke med…
Ja det nævnte jeg også selv tidligere i tråden, men vi var også uden Dalsgaard, Tingager og Links på det tidspunkt, så forskellen burde ikke være 4 mål på hjemmebane, når man allerede havde spillet to gældende kampe i Champions League, og har en forventning om at vinde mesterskabet. Deres 11 på det tidpunkt, har vel kostet mindst 3 gange så meget som vores 11, da de lod 4 mål gå ind på 7 minutter.

Ja det nævnte jeg også selv tidligere i tråden, men vi var også uden Dalsgaard, Tingager og Links på det tidspunkt, så forskellen burde ikke være 4 mål på hjemmebane, når man allerede havde spillet to gældende kampe i Champions League, og har en forventning om at vinde mesterskabet. Deres 11 på det tidpunkt, har vel kostet mindst 3 gange så meget som vores 11, da de lod 4 mål gå ind på 7 minutter.
Richardson, Delaney og Buta ligner startere i FCK.

Clem, Robert, Claesson og Hatzidiakos spiller også regelmæssigt.

Jeg tror det FCK havde kunne spille op med en del bund-6 hvis det havde været en rigtig kamp.

Vi har uden Tingager, Poulsen, Dalsgaard og Links store dele af kampen.

Det er helt klart en kamp vi skal vinde, men det var større end jeg havde regnet med.

Er nogle af disse 5 fans eventuelt herinde, og kan de forklare hvorfor de ikke bare skubbede ham dybere ned i sneen? :D

Latest posts

Back