New posts

Billeder af AGF som danske mestre 2026!

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 113
  • Views Views: Views 9K
Billeder af AGF som danske mestre 2026!
Jeg faldt over den her video på YouTube, hvor en fan har filmet hele det sidste kvarter fra tribunen. Den fanger virkelig følelserne og den specielle atmosfære, som der var på stadion. De sidste 3 minutter af videoen er fantastiske.

Hvor er der en 'jeg-tuder-sgu-snart'-smiley? Kæft det er fedt :)

Jeg havde svært ved rigtig at forstå hvad der skete søndag. Det var årevis af indestængt og opsparet håb der på en eller anden måde gav en utrolig glæde, men jeg fattede det ikke rigtigt.

Da jeg så den der episode på AGF+ i går, der fik virkelig de ægte følelser

Jeg havde svært ved rigtig at forstå hvad der skete søndag. Det var årevis af indestængt og opsparet håb der på en eller anden måde gav en utrolig glæde, men jeg fattede det ikke rigtigt.
Jeg kan hundrede procent relatere til dette. Søndag var en vanvittig dag og en vanvittig fest bagefter, men det var bare ligesom om jeg ikke havde helt forbindelse til mig egen glæde. Alle de år med håb og drømme, men efterhånden også mindre og mindre tro på at det nogensinde vil komme til at ske. Og så pludselig var den der bare. Det var simpelthen ikke til at fatte.
Mandag var bare en omtumlet dag, efter alt for lidt søvn og en alt for tidlig køretur hjem fra Aarhus og så direkte til en meget mødetung arbejdsdag. Men nu, her til aften, er det hele endelig ved at falde på plads og jeg har gået rundt med et kæmpe smil, sunget GF sange og slugt alt hvad jeg kan finde om kampen og fejringen råt. Hold kæft hvor er det bare fedt at vi har fået lov til at opleve det. Og hvor er det da også bare fedt at få bekræftet at AGF og Aarhus er lige præcis det, vi altid har påstået - en stolt klub med ægte fans i en fodboldgal by.

Nu fik jeg også tid til at kigge lidt video. Myrepatter og sviende øjne!
Men det er sjovt, for i søndags var glæden så vild, intenst og voldsom, at jeg kom til at drikke mig langt mere fuld end jeg egentlig bryder mig om. Jeg har siden ikke for alvor kunnet mærke mine følelser - det var som mit følelsesliv nærmest blev nulstillet i søndags! 😂
Det er stille og roligt på vej tilbage nu.

Altså, jeg her været glad nok jo, men det hele har ligget under en dyne af hvad-fanden-sker-der-her, tror jeg.
Måske det først går op for mig på søndag, når de løfter trofæet.

HOLD NU KÆFT!! JEG SKAL SE ET AGF HOLD LØFTE ET TROFÆ!

Nu fik jeg også tid til at kigge lidt video. Myrepatter og sviende øjne!
Men det er sjovt, for i søndags var glæden så vild, intenst og voldsom, at jeg kom til at drikke mig langt mere fuld end jeg egentlig bryder mig om. Jeg har siden ikke for alvor kunnet mærke mine følelser - det var som mit følelsesliv nærmest blev nulstillet i søndags! 😂
Det er stille og roligt på vej tilbage nu.

Altså, jeg her været glad nok jo, men det hele har ligget under en dyne af hvad-fanden-sker-der-her, tror jeg.
Måske det først går op for mig på søndag, når de løfter trofæet.

HOLD NU KÆFT!! JEG SKAL SE ET AGF HOLD LØFTE ET TROFÆ!
Hvor var du henne i 2018?!

IMG_0944.webp

Latest posts

Back