New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 286K
Selvom Yari Vershaeren ikke er blevet så god som.man regnede med, ville det godt nok komme bag på mig, hvis AGF er interessante for ham.
Måske. Spørgsmålet er hvad næste skridt for sådan en spiller er. Han går transferfrit fra en stor belgisk klub men har været mere rotationsspiller og var sidst med landsholdet til en venskabskamp for over 4 år siden. Jeg ved ikke hvor mange klubber over et dansk mesterhold der står i kø. Arnstad er et naturligt link i den henseende, og på papiret ligner han både en konkurrent til Yakob og 10'er positionen.

Men er hele den her diskussion en udløber af et fanopslag på ksdh facebook siden :)

Måske. Spørgsmålet er hvad næste skridt for sådan en spiller er. Han går transferfrit fra en stor belgisk klub men har været mere rotationsspiller og var sidst med landsholdet til en venskabskamp for over 4 år siden. Jeg ved ikke hvor mange klubber over et dansk mesterhold der står i kø. Arnstad er et naturligt link i den henseende, og på papiret ligner han både en konkurrent til Yakob og 10'er positionen.

Men er hele den her diskussion en udløber af et fanopslag på ksdh facebook siden :)
Er det meget anderledes end Arnstad casen? Ung, rotationsspiller der var gået lidt i stå

Ok, jeg overdriver lidt. Han er 1.70. Nærmest en dværg.

Selv er jeg 1.72 - en helt anden sag både på banen og i køen hos Rema, hvor jeg lever en del af mit jetset liv.
Jeg synes vi har behandlet det her tema før 😄 Scholes, Xavi, Maradona, Modric, Kanté, Lahm, Carlos, Silva, Iniesta, Messi - alle eksempler på veludviklede fodboldtalenter af beskeden statur med en højde lig din eller lavere endnu. #dværgeerogsåmennesker (#ogtrækfugle)

Er det meget anderledes end Arnstad casen? Ung, rotationsspiller der var gået lidt i stå
Lidt. Han er snart 25 år, så han har ikke lige så lang tid til at få karrieren tilbage på ret køl og spille sig til et større skifte. Det havde Arnstad i højre grad og så hjalp det sikkert at Arnstad er nordmand og vi havde en norsk sportschef på det tidspunkt. Men et skifte til et mesterhold er jo stadig ikke helt skidt. Jeg tror ikke der ligge et skifte til PL, Serie A, La Liga eller Bundesligaen og venter på Yari.

Jeg tænker mere, at det en tur til Tyrkiet eller MLS og en langt større kontrakt.

Lidt. Han er snart 25 år, så han har ikke lige så lang tid til at få karrieren tilbage på ret køl og spille sig til et større skifte. Det havde Arnstad i højre grad og så hjalp det sikkert at Arnstad er nordmand og vi havde en norsk sportschef på det tidspunkt. Men et skifte til et mesterhold er jo stadig ikke helt skidt. Jeg tror ikke der ligge et skifte til PL, Serie A, La Liga eller Bundesligaen og venter på Yari.
En sportschef som også kender Arnstads far.

Han ser ud til mest at have været indskifter sidste sæson, så udviklingen er nok gået lidt i stå. Jeg mener egentlig ikke at sådan en spiller er helt utænkelig i Superligaen, men selvfølgelig mere sandsynligt i de klubber der betaler højere lønninger end AGF. Der er ikke meget kød på rygtet her, men det bliver da interessant at se om vi henter noget der indikerer at lønrammen er blevet løftet efter mesterskabet.

Latest posts

Back