New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 285K
Transfervindue Sommer 2026
AGF kunne måske nok have hentet Jønsson i vinters, hvor NP var i stykker, men valgte i stedet Knudsen, som vel blev holdets bedste i hele foråret, og en stor faktor i vores sikring af mesterskabet.

Eneste anderledes ved situationen nu er, at NP stadig er skadet, og Solbakken måske ikke står til at spile meget fodbold fremover. I så fald er Jønsson oplagt. Hvis Solbakken er fit, så vil jeg sige at Jønsson skal ind som sidste mand i august hvor han er på forskerordning og billigere for AGF - som supplement.

Tingene kan ændre sig meget på et halvt år.
At NP stadig ikke er klar er alarmerende... jeg tror efterhånden ikke, at man kan regne ham for en reel del af holdet, og evt kampe vil være ren bonus.
Derfor kunne en JJ type være fin. Men det hele afhænger jo af, om han er god nok, og om den gensidige kærlighed er der :)

Mikael Anderson scorede i øvrigt to for Djurgaarden i deres træningskamp i forgårs. Så helt ude af deres hold er han ikke.

Synes I, at Jens Jønsson skal til AGF? Jeg kan kke helt finde ud af, hvad folk mener.
Et stort JA herfra under forudsætning af JJ også kan se sig selv i en rolle i de bageste positioner og som back-up på midten…..med tanke på vi mister 3 erfarne lederskikkelser, er det et ekstra argument at ha en JJ i omklædningsrummet/på banen.

Latest posts

Back