Og vildt at de ikke turde kalde den. Det lignede at den var klart inde, da Hansen greb den. Det er frustrerende, for vi har brug for at Global Football Holding ikke kommer i Europa via kattelemmen.
Nej. Han er heldig at han lige snitter den med panden først. Men jeg synes at sådan en i stedet, grundet elendig teknik af spilleren, i stedet bør give straffe end de der hands hvor bolden bare bliver plaffet op på hånden. Men fint nok den ikke giver.
Og vildt at de ikke turde kalde den. Det lignede at den var klart inde, da Hansen greb den. Det er frustrerende, for vi har brug for at Global Football Holding ikke kommer i Europa via kattelemmen.
VAR skal jo have et tydeligt bevis for at den ikke er inde og det synes jeg ikke billederne umiddelbart viser. Ved ikke om de egentlig kunne bruge offside teknologien til at sætte punkter på bolden og stolperne, når der ikke er målteknologi?
Meget mærkelig men han må have fløjtet for målspark med det samme og så har Viborgspillerne været så optagede af den mulige hands at de glemte at brokke sig over at de ikke fik hjørnespark. Vildt nok at han ikke så den redning dog.
VAR skal jo have et tydeligt bevis for at den ikke er inde og det synes jeg ikke billederne umiddelbart viser. Ved ikke om de egentlig kunne bruge offside teknologien til at sætte punkter på bolden og stolperne, når der ikke er målteknologi?
Man ser den lande tydeligt, der er den meget tæt på inde, og den springer lige så tydeligt ikke lige op, men i retning mod målet.
Det må vel i øvrigt være fravær af tydeligt bevis for, at den ER inde, som er problemet? Som med offside skal tvivl åbenbart altid komme forsvarerne til gode. Hvorfor det?
Man ser den lande tydeligt, der er den meget tæt på inde, og den springer lige så tydeligt ikke lige op, men i retning mod målet.
Det må vel i øvrigt være fravær af tydeligt bevis for, at den ER inde, som er problemet? Som med offside skal tvivl åbenbart altid komme forsvarerne til gode. Hvorfor det?
Men jeg kan ikke med sikkerhed sige at den er inde, da A Hansen griber den, men jeg tror den var inde. Men VAR kan ikke dømme det på en fornemmelse, de skal kunne bevise dommerne tager fejl. Og der må jeg sige jeg ike har set et entydigt bevis på den var inde. Altså et fra baglinjen i stedet.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.