Transfervindue Sommer 2026
Gandalf den Hvide
Well-known member
jeg ved ikke om han er blevet mindre hård, eller om bare er vokset til at være mere end kun en hård hundDet er sgu' et ret fint skriv. Jeg vil mene at Lind begår et groft frispark på banen mod Duelund og at Lind - uden for banen med tid til at tænke sig om - nedgør Duelund til pressen. Jeg kan li' spilleren Lind og er bekymret for Linds attitude/holdning/empati. Jeg kan vel være for skeptisk vedr. Lind og kunne nok lære at elske Lindhvis han viser at han indeholder mere hvad han pt. har udvist i offentligheden.
Jeg har hørt/læst det samme som du beskriver om NP, men er det ikke "kun" på banen NP er en hård hund og ikke i pressen ? Jeg betragter BSN som et svin på banen/træningsbanen/som sportsdirektør. Jeg er måske biased da jeg ser NP som "blot" en hård hund i min bog, som ovenikøbet er blevet "mindre" hård de seneste års tid eller mere.
Slutteligt, så er jeg ikke ligeglad med hvordan AGFs spillere & stab agerer uden for banen, mere overbærende på grønsværen. Der er ganske få AGF'ere gennem tider, som jeg er undskyldende overfor når jeg taler med andre superliga fans. Det er ikke situationer som sker ofte, men jeg har en nær ven fra AalborgNeed I say more!