New posts

Indføres ikke Oversigten over nye indlæg viser kun AGF-relaterede indlæg

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 37
  • Views Views: Views 2K
Status
Not open for further replies.
Som overskriften antyder, så overvejer jeg at ændre statistik-modulet i toppen af forsiden, så den kun henter data fra selve AGF-delen af forum.
Det vil sige, at den ikke viser når der er nye indlæg i en tråd i Off-topic forum'et.

Vil det gøre det bedre? Dårligere? For at læse disse indlæg vil man så skulle trykke på What's new i menuen og så tilgå dem derfra, eller klikke sig ind på de enkelte fora via forsiden.

I må meget gerne vote på dette forslag ude til højre ved siden af indlægget, og I må også meget gerne angive en kommentar med jeres tanker omkring det :)

Njah, tråden behøver ikke blive låst. Brugergrupper kan få frataget rettigheden til at skrive indlæg i bestemte fora.
En transfer “BREAKING” tråd som er låst eller som kun bestemte admins kan skrive i, bliver dog nok i mindre grad “BREAKING”, end hvis den første der fanger en nyhed, ville kunne poste den. Så det er nok svært at få til at fungere i praksis på den måde?

Men jeg er da enig i at der er temmeligt meget tomgang i transfertråden, og har været det alt for længe. Jeg bebrejder dog ikke brugerne her inde for at det er sådan, men alene Stig Inge Bjørnebye :devilish:

En transfer “BREAKING” tråd som er låst eller som kun bestemte admins kan skrive i, bliver dog nok i mindre grad “BREAKING”, end hvis den første der fanger en nyhed, ville kunne poste den. Så det er nok svært at få til at fungere i praksis på den måde?
Jeg ser heller ikke, at det skulle være en breaking news tråd, for selvfølgelig kommer nyheden først i vores alm. transfertråd, men det skulle være en service til de transferhungrende, der bliver skuffet over at læse den store tråd igennem, hvor der mest er sniksnak og især skældud til SIB.

Men det kræver jo, at der er en der har lyst til at påtage sig at opdatere sådan en tråd.

Jeg kan nok heller ikke rigtigt se ideen i en breaking-tråd, men en tråd *kun* med bekræftede skifter ville være fin.

Hvis funktionaliteten tillader det, kunne den være låst for bidrag fra alle andre end særligt udvalgte, og den kunne formentligt videreføres over tid (altså ikke en ny tråd for hvert nyt vindue).

Jeg kan nok heller ikke rigtigt se ideen i en breaking-tråd, men en tråd *kun* med bekræftede skifter ville være fin.
Måtte da også gerne indeholde konkrete rygter fra anerkendte medier eller væsentlig transferomtale fra klubben selv.

Det kunne faktisk også bare være 1. indlæg i selve transfertråden, som løbende blev opdateret i kort form, med bekræftede transfers og aktuelle rygter.

Hvis funktionaliteten tillader det, kunne den være låst for bidrag fra alle andre end særligt udvalgte, og den kunne formentligt videreføres over tid (altså ikke en ny tråd for hvert nyt vindue).
Jeg har meget svært ved at se, hvad en lukket tråd kun med bekræftede handler skulle bidrage med.

Måtte da også gerne indeholde konkrete rygter fra anerkendte medier eller væsentlig transferomtale fra klubben selv.

Det kunne faktisk også bare være 1. indlæg i selve transfertråden, som løbende blev opdateret i kort form, med bekræftede transfers og aktuelle rygter.
Det er en god ide, hvis det er muligt, ligesom statistik modulet fremgår på alle sider i kamptrådene, så kunne der også vare en header i transfer tråden, der viste en oversigt over alle rygter, og handler ind og ud. Så kan man nøjes med at læse headeren og behøver ikke at tygge sig igennem alle spekulationerne (hvis det er muligt teknisk).

Noget så gammeldags og umoderne som … viden?
Der vil ikke ligge noget, du ikke kan finde på agf.dk, bold.dk, Tipsbladet.dk og i transfertråden herinde. Og så skal nogen bøvle med at opdatere det, så det vil være forsinket i forhold til alle de andre sider… med andre ord, så bidrager det kun med merarbejde for admins. Ikke ny viden.

Jeg har meget svært ved at se, hvad en lukket tråd kun med bekræftede handler skulle bidrage med.
Det kan meget være, at jeg står alene med ideen, men:

Udover at det vil gøre det overskueligt, når der en sjælden gang faktisk sker noget, ville det over tid bygge en ganske interessant tråd op. Jeg ville i hvert fald godt kunne finde interesse i at have alle AGF-transfers overskueligt samlet, også selv om nyhedsværdien sådan set er lav. Måske kan der i hver post med en bekræftet transfer indsættes et link direkte til den tråd, hvor transferen diskuteres. Det ville gøre meget nemt også nu på bagkant at se, hvad AGF-fans tænkte på det pågældende tidspunkt ved fx købet og salget af Bisseck, købet af Haugen, salget af Grønbæk osv. Det kan sikkert også søges frem nu, og som sagt kan jeg meget vel være den eneste interesserede, men jeg ville nyde at læse den slags.

Der vil ikke ligge noget, du ikke kan finde på agf.dk, bold.dk, Tipsbladet.dk og i transfertråden herinde. Og så skal nogen bøvle med at opdatere det, så det vil være forsinket i forhold til alle de andre sider… med andre ord, så bidrager det kun med merarbejde for admins. Ikke ny viden.
Hehe, nej, det er nok rigtigt.
Men nu er dette site altså det eneste sted jeg ser eller opsøger viden om AGF fodbold 😅

For mig er det vigtigere at der kunne være en transfertråd der hed BREAKING transfer nyt - og så skulle der være dødsstraf for ligegyldige indlæg i den tråd. Der er frustrerende at skulle igennem 50 indlæg på dage, hvor intet er sket - og diskussionen ofte er vildt akademisk i forhold til om en eller anden er kommet til at påstå et eller andet som andre ikke synes:-)
Så en breaking news transfer tråd - med breaking news!

Jeg prøvede noget lignende for nogle år tilbage - hvor den tråd kun havde indlæg om bekræftede handler.

Men så skrev den ene eller anden jo ofte noget i stil med: "Fedt - så mangler vi bare x spiller også", og så blev den spiller vendt i en snak, og "skulle vi have købt Y i stedet" - blev til det samme snak, som var i den anden tråd.

Hvis der skal være en liste med kun bekræftede handler, så giver tråden ikke hel mening - hvis det bare er en liste :D

Jeg prøvede noget lignende for nogle år tilbage - hvor den tråd kun havde indlæg om bekræftede handler.

Men så skrev den ene eller anden jo ofte noget i stil med: "Fedt - så mangler vi bare x spiller også", og så blev den spiller vendt i en snak, og "skulle vi have købt Y i stedet" - blev til det samme snak, som var i den anden tråd.

Hvis der skal være en liste med kun bekræftede handler, så giver tråden ikke hel mening - hvis det bare er en liste :D
Derfor jeg tænker, at det kunne give mening, at vi kunne bruge 1. Indlæg i transfertråden til at remse rygter og bekræftede transfers op. Jeg melder mig gerne til at gøre det i vinterens tråd.

Derfor jeg tænker, at det kunne give mening, at vi kunne bruge 1. Indlæg i transfertråden til at remse rygter og bekræftede transfers op. Jeg melder mig gerne til at gøre det i vinterens tråd.
Det forhindrer ikke folk i at spekulere i hvad der så nu skal hentes, og hvad det betyder for holdet, og kommentere på hvorfor vi ikke hentede x eller y i stedet.

Nej, men man kan så altid gå tilbage til side 1 og få seneste update, selvom man nu befinder sig på side 700.

Så skal vi jo bare tilføje den liste til side 1 som trådstarter, og vedkommende skal opdatere den.
Jeg kommer ikke lige til det, desværre. Har forsøgt forskellige tiltag. Har accepteret, at nogle ting ikke er inden for min fantasi at løse, sådan umiddelbart.

Men vil gerne forsøge at støtte op om nye forsøg :D

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back