New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 520
  • Views Views: Views 28K
Det kan jeg fanden flå-og-fløjte mig godt forstå! Det ER pisse uretfærdigt. Der er absolut ingen rimelighed i, at du har svært ved at løse billet, når det nu endelig går godt.
Jeg kan desværre bare heller ikke komme i tanker om en retfærdig måde at skrue det sammen på, hvor du får mulighed, uden at det vil gå ud over nogen andre, som det HELLER ikke burde gå ud over.
Skulle det bedste ske, så kom til Århus alligevel, så giver jeg øl i ubestemt flertal 🍺🍺🍺
Mange tak for forståelsen 👍

Jeg bor nu i Aarhus og har altid gjort det. Endda tæt på Vejlby (Lystrup)

Det er ret uheldigt, at denne tråds praktiske formål er blevet begravet i debat. Findes der ikke ligefrem allerede en tråd til netop denne debat?
Kan man ikke bare gøre denne tråd til en generel tråd om billetsalg til AGF-kampe? Evt. lave en ny tråd om billetsalg, for det synes jeg klart har manglet herinde, og denne tråd havde ikke været brugt i over et år, inden snakken gik over på billetsalg.

Jeg tænker ikke ligefrem, at snakken om billetsalg bliver mindre med europæiske kampe i vente i næste sæson, nyt stadion og forhåbentlig en hype omkring awaybilletter, som fortsætter.

eller for to måneder siden hjemme mod OB, hvor vi var 4500 med masser af plads at brede os på i kulden.

Lige den kamp er lidt underligt at bruge til sammenligning - da den var udskudt med få dages mellemrum.
Jeg havde billet - og skulle til London dagen efter - og glippede derfor kampen.

Kampe der udskydes med få dages varsel midt i sæsonen - får ALDRIG mange tilskuere - da man jo skal kunne planlægge etc. Umuligt for børnefamilier mm, og folk med allerede eksisterende planer.

Men argumentet er ligeså validt til de kampe med 7-9.000 tilskuere. Så lad os blive ved det :D

Hvis der er nogen der har købt siddepladser, og hellere vil have pladser på stemning, så skal I bare hoppe over i Facebook gruppen "AGF billetter - køb/salg/bytte". Der er adskillige opslag fra folk, der har købt til stemning og vil bytte dem til siddepladser. Og nej, de er ikke interesseret i at sælge dem - kun bytte.

Det kan man jo så tænke lidt over... 🙃

Hvis der er nogen der har købt siddepladser, og hellere vil have pladser på stemning, så skal I bare hoppe over i Facebook gruppen "AGF billetter - køb/salg/bytte". Der er adskillige opslag fra folk, der har købt til stemning og vil bytte dem til siddepladser. Og nej, de er ikke interesseret i at sælge dem - kun bytte.

det er jo fair nok, man vil til kampen uanset hvad men foretrækker siddepladser

God moral skal man lede længe efter i den gruppe.

Lige den kamp er lidt underligt at bruge til sammenligning - da den var udskudt med få dages mellemrum.
Jeg havde billet - og skulle til London dagen efter - og glippede derfor kampen.

Kampe der udskydes med få dages varsel midt i sæsonen - får ALDRIG mange tilskuere - da man jo skal kunne planlægge etc. Umuligt for børnefamilier mm, og folk med allerede eksisterende planer.

Men argumentet er ligeså validt til de kampe med 7-9.000 tilskuere. Så lad os blive ved det :D

Fair, men ja der har været god plads til de fleste kampe med 7-9000 tilskuere på lægterne som du skriver.

Vi har siden vinterpausen - og også en del før, vidst at de sidste kampe denne sæson, potentielt kunne blive de vigtigste i 30 år. (omend det længe har været svært at turde håbe på)
Hvis man bor i kommunen, har man derfor haft gode muligheder for at prioritere anderledes og sætte sig selv i en bedre billetposition til nu.

så en gut sælge sin billet til stemning for 600 kr for en enkelt i den omtalte fb gruppe
Det kunne man passende tage et screenshot af, og sende det videre til AGF's billetafdeling, så de forhåbentlig kunne annullere hans billet og lukke for hans mulighed til at købe til de sidste to kampe. Det er usmageligt at forsøge at lukrere på medfans.

det er jo fair nok, man vil til kampen uanset hvad men foretrækker siddepladser
Klart, men de får dem jo ikke byttet, der er ingen der vil af med deres siddepladser. Jeg er bange for at det ender med ubrugte billetter til stemning, eller folk på stemning som ikke har specielt meget lyst til at være lige dér. En af dem skrev at hun skulle have børn med, så de får jo nok ikke lov at komme ind.

Ser lige, at der faktisk er flere der skriver, at de vil bytte pga børn, som ikke kan komme med ind på stemning...

Latest posts

Back