New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 520
  • Views Views: Views 28K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Er der nogen der kan svare mig på, hvorfor man ikke kan se sin AGF score mere på AGF appen? Tidligere kunne man se hvor højt man lå på denne liste, procent mæssigt
På AGF appen kan jeg se min, når jeg går ind via Wallett. Og også på mit.agf.dk
Det sjove er bare, at scoren ikke er helt den samme de to steder 🤣.

På AGF appen kan jeg se min, når jeg går ind via Wallett. Og også på mit.agf.dk
Det sjove er bare, at scoren ikke er helt den samme de to steder 🤣.
Min er også forskellig. Det bliver spændende, når der åbnes for billetsalg til de næste to udekampe i dag. Jeg falder nemlig i to forskellige kategorier afhængigt af hvilken score, der er korrekt :unsure:

Jeg er pludselig i Aarhus på fredag, og jeg vil selvfølgelig ind og se kampen. AGF siger endda på Instagram, at den ikke er udsolgt, men jeg kan ikke finde ud af at købe en billet. Der står 0 ledige ud for alle langsidebilletter, og jeg kan ikke få adgang til at vælge de andre områder. Når jeg endelig får lov til at vælge et antal billetter, så melder den at mit ønske (én billet) er mere end der er ledigt...
Jeg har et billet til A4 række 12 til salg for 275kr men så kommer den altså med den advarsel at du skal sidde ved siden af mig 😱

Stærkt! Man må næsten forvente at fanscoren til Brøndby away bliver sat ydeligere op.

FCM er en ekstrem nem udekamp, tror scoren er meget passende til BIF også.
Flere har jo også bedyret, at de slet ikke ønske at tage dertil.

Hjemmekampene til gengæld - der skal de lukke for muligheden for at købe til andre end sig selv.

Edit:
Nem som i at komme til Herning. Ikke spilmæssigt 😵‍💫

FCM er en ekstrem nem udekamp, tror scoren er meget passende til BIF også.
Flere har jo også bedyret, at de slet ikke ønske at tage dertil.

Hjemmekampene til gengæld - der skal de lukke for muligheden for at købe til andre end sig selv.

Edit:
Nem som i at komme til Herning. Ikke spilmæssigt 😵‍💫
Du må altså ikke undervurdere betydningen af, at vi potentielt kan blive danske mestre på Brøndby Stadion, og først og fremmest at det er en søndag.
Jeg forestiller mig , at Brøndby away bliver mere eftertragtet end kampen i Herning en mandag aften.
Men AGF fans på Sjælland, har selvfølgelig ikke en lige så høj fanscore.

Folk kan jo evt på BIFs side købe billetter til det "neutrale" afsnit lige over udebaneafsnittet.
Og så kan alle smide overtøjet og komme frem med de hvide trøjer, når kampen er igang.
Hvis det er muligt, så kunne det jo nok lade sig gøre ja. Jeg er ikke lige klar over hvor stort det nye udebaneafsnit på Brøndby stadion er, i forhold til det gamle.

Du må altså ikke undervurdere betydningen af, at vi potentielt kan blive danske mestre på Brøndby Stadion, og først og fremmest at det er en søndag.
Jeg forestiller mig , at Brøndby away bliver mere eftertragtet end kampen i Herning en mandag aften.
Men AGF fans på Sjælland, har selvfølgelig ikke en lige så høj fanscore.

Jeg er nu heller ikke i tvivl om at den nok skal blive udsolgt, når den ryger ud til 50 point+ brugere, som vel er den score mange Sjællands-GFere har.
Jeg tror bare ikke at baren behøver at blive hævet for dem der må købe i 1. hug.

Latest posts

Back