New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 520
  • Views Views: Views 28K
Til sidste runde kampen mod Vejle er der altså allerede udsolgt på udebaneafsnittet!
Service info, afsnittet lige ved siden af D1, er unummereret siddepladser, hvis man vil have plads. Blot husk, ingen synlige tilhørsforhold. Og ellers tænker jeg familier osv. kan vælge langsiden F tættest mod udebaneafsnittet.
Hvis I vil se hvordan det ser ud live, så tjek videoreferatet på superliga.dk da Brøndby spillede der i sidste runde, ved måscoringerne, hvor de også fyldte hele D1 og lidt af F på langsiden.

Det afsnit var så 90% Brøndby fans til deres kamp. Forstår ikke Vejle ikke bare udvider og acceptere at det alligevel er udefans der køber der.

Jeg ikke hvordan Vejle sælger billetter, men det er svært at gøre noget ved, hvis der stadig er billetter efter de to første salgsrunder hvor sæsonkort og point/+abonnement køber.

Brøndby fans kan vel også købe til B2, når de skal på Vejlby.
Der vil dog næppe være 90% ledige billetter, når de kan købe.
Så forhåbentlig vil de stadig være i kraftig undertal.

Til sidste runde kampen mod Vejle er der altså allerede udsolgt på udebaneafsnittet!
Service info, afsnittet lige ved siden af D1, er unummereret siddepladser, hvis man vil have plads. Blot husk, ingen synlige tilhørsforhold. Og ellers tænker jeg familier osv. kan vælge langsiden F tættest mod udebaneafsnittet.
Hvis I vil se hvordan det ser ud live, så tjek videoreferatet på superliga.dk da Brøndby spillede der i sidste runde, ved måscoringerne, hvor de også fyldte hele D1 og lidt af F på langsiden.

Tror ikke vi skal regne med samme "service" som Brøndby-fans. Dem tør de jo ikke at sætte grænser for.

Jeg er pludselig i Aarhus på fredag, og jeg vil selvfølgelig ind og se kampen. AGF siger endda på Instagram, at den ikke er udsolgt, men jeg kan ikke finde ud af at købe en billet. Der står 0 ledige ud for alle langsidebilletter, og jeg kan ikke få adgang til at vælge de andre områder. Når jeg endelig får lov til at vælge et antal billetter, så melder den at mit ønske (én billet) er mere end der er ledigt...

Jeg er pludselig i Aarhus på fredag, og jeg vil selvfølgelig ind og se kampen. AGF siger endda på Instagram, at den ikke er udsolgt, men jeg kan ikke finde ud af at købe en billet. Der står 0 ledige ud for alle langsidebilletter, og jeg kan ikke få adgang til at vælge de andre områder. Når jeg endelig får lov til at vælge et antal billetter, så melder den at mit ønske (én billet) er mere end der er ledigt...
Jeg tror måske @JunkStar kan hjælpe dig ud af den her kattepine, når han vågner i morgen 😊

Latest posts

Back