New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 502
  • Views Views: Views 27K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Hvad vil de gøre?.. jeg håber da på 100vis af "neutrale" AGF fans fordelt over hele stadion, der eksploderer i jubelrus på samme tid, hvis vi bringer os foran.
Sidst der smed de dem ud. Det blev en hel ting i medierne hvor Jakob Nielsen stod lidt alene i sin kritik mod den noget firkantede fortolkning af reglementet

Hvad vil de gøre?.. jeg håber da på 100vis af "neutrale" AGF fans fordelt over hele stadion, der eksploderer i jubelrus på samme tid, hvis vi bringer os foran.
Tiderne kan have ændret sig, men jeg har set børnefamilier blive bortvist fra langsiden. Det var især grotesk til den ikke-udsolgte semifinale, hvor Giftys mål ville få enhver neutral til at komme med et udbrud.

Last edited:
Hvis vi stadig taler FCN, ryger man ud, hvis man jubler på det forkerte tidspunkt

Medmindre man er BIF fans og har medbragt nogle der ligner rockere :rolleyes: Mener det var et par kampe efter, hvor de ikke gjorde noget ved dem.

Så I skal bare se store nok ud og virke skræmmende, når I jubler💪💪

Ps: Der fremgår ikke det store i deres ordensregler, så jeg håber de har beskrevet det bedre på billetterne. Der står umiddelbart ikke noget om, at man ikke må juble på andre steder af stadion end hos udeholdets fans (hvis udeholdet scorer).

Kan det passe, at der allerede er udsolgt FCM-kampen på hjemmebane? Jeg har slutspilspakken, men får konstant at vide, at jeg skal reducere antallet af billetter i de åbne sektioner (også selvom jeg køber 1 billet).
Jeg nåede at få de 2 billetter jeg skulle bruge til min makker og jeg - men der var ikke noget (godt) at komme efter på C7, så jeg måtte ned i C2.
Jeg har aldrig før skullet sidde i kø i mere end et kvarter! Jeg fik kønummer 947!
The hype is real

Jeg nåede at få de 2 billetter jeg skulle bruge til min makker og jeg - men der var ikke noget (godt) at komme efter på C7, så jeg måtte ned i C2.
Jeg har aldrig før skullet sidde i kø i mere end et kvarter! Jeg fik kønummer 947!
The hype is real
Jeg kan først købe fra kl.12:00 på onsdag (har AGF-score 170). Tror du der er noget tilbage ? Skal bruge 2 stk. billetter

Kan du stadig købe flere, end du har brug for?
Jeg skal vælge mellem min datter og min kollega indtil onsdag
Jeg må desværre ikke købe flere.

Jeg har i øvrigt en mistanke om at AGF som tidligere har låst enkelte afsnit til næste runde.
Således at der også er eksempelvis er en sektion ledig med siddepladser på onsdag og sikkert også det gamle familieafsnit, der nu er stemning.

Latest posts

Back