New posts

Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 520
  • Views Views: Views 28K
Ny tråd: Restbilletter/overskudsbilletter...
Kan I ikke bare afmelde i Google Play under abonnementer, som man normalt gør ved alle onlineapps?
Jeg ved ikke hvad det tilsvarende hedder for Apple.

Det hedder bare abonnementer under sit Apple ID. Tre klik.
Det kræver så, at man har købt abonnementet via selve app'en. Hvis det er købt via AGF's hjemmeside, så ligger det ikke under ens Apple ID.

Ganske som @Salling23 også viste med hans skærmskud (screenshot).

Hvis man ikke har sæsonkort, så er det da værd at overveje og beholde abonnementet.
Det kan gå hen og blive den bedste mulighed for at se de store kampe i Vejlby.

At det kun gælder til "Stemning" på det nuværende stadion, betyder ikke at det nødvendigvis også bliver sådan på det midlertidige stadion.

Abonnement skal opsiges ved at skrive en mail til agf-billet@agf-as.dk

Tak👍

Hvis man ikke har sæsonkort, så er det da værd at overveje og beholde abonnementet.
Det kan gå hen og blive den bedste mulighed for at se de store kampe i Vejlby.

At det kun gælder til "Stemning" på det nuværende stadion, betyder ikke at det nødvendigvis også bliver sådan på det midlertidige stadion.

Skal lige se om de unge mennesker får det brugt men du kan sagtens have ret i at det måske kan være relevant længere henne. Er selv blevet for gammel til stemningsafsnittet.

Har abonnenter fortrinsret eller er de bare med i først til mølle?

Det tror jeg ikke har været meldt ud endnu.
Jeg gætter på de afsætter en pulje billetter, som der så bliver trukket fra til billetabonnement.
Men det er ren og skær gæt for egen regning.

Det er heller ikke sikkert at de kan dele stadion op i meget mere end hjemmefans, udefans og sponsorer.
Så måske det bliver muligt at bevæge sig mellem stemning og ikke-stemning på samme billet.
Vi bliver nok først klogere i slut 2024

Tak👍

Skal lige se om de unge mennesker får det brugt men du kan sagtens have ret i at det måske kan være relevant længere henne. Er selv blevet for gammel til stemningsafsnittet.

Pas nu på. Tror du JN tillader at det ikke kun er dig der bruger det personligt. Jeg kan ikke forestille mig, at Grådige Jacob på noget tidspunkt tillader at der andre end abonnenten der bruger billetten.

Pas nu på. Tror du JN tillader at det ikke kun er dig der bruger det personligt. Jeg kan ikke forestille mig, at Grådige Jacob på noget tidspunkt tillader at der andre end abonnenten der bruger billetten.
Jeg tænker JN har fået rigeligt med penge i kassen, blot fordi jeg ville sikre vi kom til pokalfinalen. Stadig sur over, at man skulle skubbes bag i køen, blot fordi det ikke passede med en semifinale - har brugt mange penge på ellers at komme der henover sæsonen👊👊 Hvad er det for en måde at behandle trofaste fans på - de kan da bare se på statistikken i billetsystemet istedet for at basere det på en enkelt kamp.

Er det kun mig, der er at blive lidt træt? Vi er på et fansite for AGF. Javel, det er et debatforum og der skal være plads til kritik, men det begynder at køre i selvsving.
Tjaaa. Men altså det er lidt mit indtryk. Jeg synes han er det. Men det er jo bare mit indtryk som fan. Jeg kan nu sagtens klappe ham på skulderen for alt det gode. Måske den bedste direktør i ligaen overall. Uden ham var vi ikke her. Og det mener jeg. Men jeg synes han halter meget på fanpleje delen og det bliver bare for grådigt på nogle punkter. Der er bare nogle ting jeg ikke forstår og det er som regel økonomiske beslutninger frem for fanpleje. Det kan da også være jeg tillægger ham for meget ansvar på det område.

Latest posts

Back