Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00 H Hansen Well-known member Today at 6:21 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #201 Har dælme svært ved at se at FCN ikke scorer idag. Vi skal score minimum 2
T-Knogle Experienced member Today at 6:21 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #202 Paddy er godt nok blind passager
A aarhusianeren Well-known member Today at 6:22 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #203 Mortensen har endnu ikke sat en fod rigtig.. Kampen bølger godt nok frem og tilbage, spil Links og håb på lidt lækkert indtil pausen!
Mortensen har endnu ikke sat en fod rigtig.. Kampen bølger godt nok frem og tilbage, spil Links og håb på lidt lækkert indtil pausen!
S Stats Experienced member Today at 6:22 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #204 Gode spilmønstre men vi mangler kvalitet indtil nu.
Martinstranger Today at 6:24 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #206 Gollum said: FCM scorer deres første mål inden for 10 minutter Bet your house on it Click to expand... Click to shrink... Gollum said: View attachment 6726 Click to expand... Click to shrink... Du er så negativ - vi ligger nr. 1. Vi ligger nr. 1. VI ligger nr. 1
Gollum said: FCM scorer deres første mål inden for 10 minutter Bet your house on it Click to expand... Click to shrink... Gollum said: View attachment 6726 Click to expand... Click to shrink... Du er så negativ - vi ligger nr. 1. Vi ligger nr. 1. VI ligger nr. 1
O Odonten Experienced member Today at 6:24 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #207 Kahl og Beijmo efter sigende blevet tilbudt fornyede kontrakter
S Stats Experienced member Today at 6:24 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #208 Endelig træffer Emmery en god beslutning men så mangler indlægget kvalitet. Der er plads i begge ender.
Endelig træffer Emmery en god beslutning men så mangler indlægget kvalitet. Der er plads i begge ender.
O Odonten Experienced member Today at 6:24 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #209 Emmery ikke klar til Superliga-slutspils-kampe endnu
H Holmertz Experienced member Today at 6:25 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #210 Odonten said: Kahl og Beijmo efter sigende blevet tilbudt fornyede kontrakter Click to expand... Click to shrink... Fedt, men det forventede jeg egentlig de var blevet for længe siden?
Odonten said: Kahl og Beijmo efter sigende blevet tilbudt fornyede kontrakter Click to expand... Click to shrink... Fedt, men det forventede jeg egentlig de var blevet for længe siden?
Alsgaard Today at 6:28 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #211 Odonten said: Emmery varmer bolden ALT for meget Click to expand... Click to shrink... Ja, han er stærk 1 mod 1, jeg forstår ikke hvorfor han så ofte stopper op.
Odonten said: Emmery varmer bolden ALT for meget Click to expand... Click to shrink... Ja, han er stærk 1 mod 1, jeg forstår ikke hvorfor han så ofte stopper op.
S Stats Experienced member Today at 6:29 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #212 Wow der var vi heldige. De har nemmere ved at skabe chancer
T Thomas K Experienced member Today at 6:29 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #213 Odonten said: Emmery ikke klar til Superliga-slutspils-kampe endnu Click to expand... Click to shrink... Sidder i den modsatte side, men han ligner en der konstant tager farten ud af spillet
Odonten said: Emmery ikke klar til Superliga-slutspils-kampe endnu Click to expand... Click to shrink... Sidder i den modsatte side, men han ligner en der konstant tager farten ud af spillet
O Odonten Experienced member Today at 6:29 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #214 Få Emmery ud og Andersen ind
B BRORLORT Experienced member Today at 6:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #215 Emmery med to dårlige defensive aktioner, og hans offensive aktioner sidder ikke i skabet i dag.
Alsgaard Today at 6:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #216 Ligner JH’s trøje ikke meget markspillernes? Det synes jeg den gør på mit TV…
S Stats Experienced member Today at 6:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #217 Odonten said: Få Emmery ud og Andersen ind Click to expand... Click to shrink... Nej vi har brug for farten. Jeg vil give længere snor.
Odonten said: Få Emmery ud og Andersen ind Click to expand... Click to shrink... Nej vi har brug for farten. Jeg vil give længere snor.
W Wesel Member Today at 6:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #218 Næh.. havde det ikke været pga de 3 kampe på 6 dage.. så havde Jakob Andersen startet i stedet for emmer
Næh.. havde det ikke været pga de 3 kampe på 6 dage.. så havde Jakob Andersen startet i stedet for emmer
H Hansen Well-known member Today at 6:30 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #219 FCM skifter en ung spiller ind som gør 3 points forskel. Vi har Emmery der ligner Carsten Hallum på en god dag
FCM skifter en ung spiller ind som gør 3 points forskel. Vi har Emmery der ligner Carsten Hallum på en god dag