New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 734
  • Views Views: Views 24K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00
Jeg er så eddike sur. Vi har alt i vores hule hånd og dummer os i nye versioner som man ikke troede AGF kunne.

JP dumper big time idag. Bliver ved med at gøre holdet mere og mere defensivt. Hvis der er en ting man ved er det at FCM skal holdes fra indlæg og vi skal have noget at true med. Gudhjælpemig om han skifter Dalsgaard ud for Abbew..

HVORFOR??!!

Selvfølgelig er det Hansen som koster os stort i dag, men at JP tager Dalsgaard ud med 5 min igen er en kæmpe fejl. Hvorfor ændre så sent i kampen?

Fcm kommer ikke i en svagere udgave end i dag, vi hader alt at tabe, og det gjorde vi..

Hold kæft mand, jeg husker det ikke værre som AGF fan de sidste mange år. Ondt helt ind i knoglerne
Det var trods alt værre at rykke ned, men det hjælper ikke rigtigt lige nu.

Last edited:
Der er mange situationer der står negativt ud lige nu. AGF har kampen under kontrol. På ingen måde et jerngreb, men godt nok til den kan holde hjem. Og så den forfærdelige fejl, der vender momentum fuldstændigt.

Serras hovedstød i starten er ikke skarpt nok. Links får afsluttet svagt på en chance, hvor en aflevering i samme retning havde spillet Serra fri. Bech brænder en stor chance. Der er andre tilløb til gode situationer, men detbliver ikke udnyttet.

Poulsen var ikke på niveau. Bech knokler som vanligt, men slider i det med afslutningerne. Arnstad og Yakob var generelt anonyme, men viser alligevel i glimt hvad de kan. Jeg kan dog ikke løsrive mig fra, at hvis Bech, Yakob eller Arnstad ønsker at markere sig som elite, så er det kampe som denne de skal tage taktstokken. ... men det havde man nok også sagt de gjorde, hvis der var blevet scoret på et af deres oplæg.

Hvis man så bare havde holdt kampen hjem med 1-1. Så var det en kamp under kontrol, hvor FCM bare er heldige. Nu får de vendt det hele til sidst.

FCMs bænk blev beskrevet som tynd. Men det er stadig AGF der dels venter med at skifte ud, og dels ikke skifter sig bedre.

Taber vi mesterskabet, så peger pilen også gevaldigt på CV. Det har kostet ekstremt ikke at have en målfarlig 9'er. For helvede hvor er det irriterende, at se sådan en vanvittig dominans i de sidste to kampe, kun resultere i 1 point.
Den gnier, mand. Er det egentlig langsigtet ikke lige at smide en lille smule ekstra på en måske enestående chance?

Taber vi mesterskabet, så peger pilen også gevaldigt på CV. Det har kostet ekstremt ikke at have en målfarlig 9'er. For helvede hvor er det irriterende, at se sådan en vanvittig dominans i de sidste to kampe, kun resultere i 1 point.

Omvendt peger pilen også gevaldigt på CV ift. at finde en træner og sammensætte en trup, der kan spille med om guldet så længe.

Latest posts

Back