New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 808
  • Views Views: Views 50K
Har sæsonkort, AGF+ og fik ikke rabat på hverken mesterskabs trøjen eller den nye hjemmebanetrøje🤔
Vi er mestre👌
Send dem en mail om det og hvis det er den samme mailadresse du har på sæsonkort/abonnement og dit ligalogin så burde det være en fejl der er til at rette.
De plejer at være flinke til at svare, dog med forbehold for lidt ventetid på grund af travlheden.

Hjælp lige engang. AGF har sendt en besked med noget promovering af den nye trøje. Der er vist 5 personer afbilledet iklædt den lækre nye trække (jeg er vist ganske enig med @fsc).

På billederne er
Tøffe
Peter Viggo
Flemming Povlsen
??? (Mand på afstand på trappe med solbriller)
??? (Mand på tæt hold med ukristeligt mange tatoveringer og solbriller)

Jeg tror at ham den tattoverede burde jeg (gen)kende, mens manden på trappen ikke giver nogen mentale 'hits'.

Last edited:
Det er mig, der påpeger, at der ikke bliver sagt Craft, men produktionen. Det kan ligesåvel være mesterskabstrykket, som sagtens kan blive påsat af shoppen og ikke Craft.
Når trøjen produceres langt væk, giver det ikke mening det er leverancen af trøjen. De er sikkert kommet med container i ét hug.

AGF siger det ikke er pack & ship

Derfor må det være en proces der foretages lokalt, før trøjen pakkes. Hvis det var mandetimer, det handler om, burde det give mening at smide en eller to ekstra folk ind. Derfor er det oplagt noget tryk, hvor der er en fast kapacitet den kan håndtere.

Hvis det var noget tryk, burde det også påvirke andre trøjer?

Latest posts

Back