New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 146K
Den store underholdningstråd
Jeg vil forvente, at en professionel træner i AGF formulerer den slags banaliteter til alle de unge spillere, samtidig med, at de selvfølgelig også viser det gennem handling.

Jeg synes ikke, det slags kan italesættes nok.
Vi er ikke helt enige om værdien af banaliteter, jeg håber trænerne i AGF kommer med noget jeg selv ville betragte som mere brugbart, men jeg erkender selvfølgelig at der også er nogle i FCM, der bør have mere forstand på det, der åbenbart synes det kan give noget med den slags på væggene.

Så meget desto mere må vi glædes over og værne om dette sted!
Nej vi har jo heldigvis ikke rigtig behov for sådan noget som kommentarsporet på Bold.dk for at debattere AGF. Det kan være interessant nok at få input fra fans af andre klubber, men det er nød til at være nogle der kommer forbi et sted som her og er bevidste om at de er på udebane. Hvis man har et sted med fans af alle mulige klubber vil der uvægerligt være en stor andel hvis formål alene er at provokere og trolle.

Lidt underholdende som han glemmer spørgsmålet. Men også kæmpe respekt for at han, som ung spiller, fremhæver hvad en tv-kommentator har leveret af minder da han var barn.

Og selv Ståle Solbakken er sjov mens han er efter udvalget af eksperter hjemme i det Danske studie - hvem som helst kunne åbenbart være bedre end Camilla Martin, David Nielsen og Nicoline Caspersen 😂 Hvorfor ikke tage de bedste😂

Latest posts

Back