New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 268K
Transfervindue Sommer 2026
Er målmænd ikke typisk dem som topper senest? Og også senere end 25.
Joeh, der er i hvert fald eksempler på ganske lang holdbarhed. Det kommer nok også an på om man lever på reflekser eller noget andet.

Jeg er formentlig for kategorisk, også fordi Jesper har sat barren så højt. For mig giver det bare ikke mening at vælge sin næste målmand, hvis han ikke allerede nu sætter skabet på plads.

Som det er populært at påpege kan der sagtens være mening i ting der ikke giver mening for mig. Det her kan sagtens være en af tingene.

Generelt er det min oplevelse at tingene langt oftere er som ventet (baseret på gode parametre), end det modsatte. Men det betyder også, at man skal gøre sig umage med hvilke parametre man anvender, og med at forstå hvornår det er mere sandsynligt med afvigelser. Jeg er ikke ret sikker i denne sag, så det bliver en generel vurdering.

Jeg synes ikke historien om vores interesse for Andreas Hansen lyder troværdig.
Hvis man har været interesseret i AH, så skulle det være fordi, at man ikke har ment, at Hedenstad var god nok, og så havde man brugt den kommende tid (halve år) til at finde en anden 1. målmand. Med andre ord, når man forlænger med Hedenstad nu, er det fordi han er første prioritet og har været det gennem et stykke tid. Ellers havde man nok ikke snakket forlængelse allerede nu. Jeg er ret tryg ved Hedenstad. De ved, hvad han står for og forlænger i god tid.

Latest posts

Back