New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 635K
Ny Ceres Park
Personligt er det et af de krav jeg var virkelig glad for at man havde. Der er da fordele og ulemper ved begge, men jeg synes ét dæk vinder på de punkter der er vigtigst: visuelt både ift tv men ikke mindst også ift resten af stadion, hvor jeg tror man bedre kan få flere med, og vel også akustisk. Der er nok lidt langt ned til boderne fra de øverste pladser ift hvad man er vant til og så giver det en stribe reklameplads mere.

det kan jo godt blive lidt halv besværligt at 2 lag tribuner til at se godt ud på mindre stadions(hvilket vores jo også er i international kontekst), det fungere ikke fantastisk i randers, og ligner noget absolut skrammel i silkeborg
Hæ, det er spøjst. Jeg synes, Silkeborg har det fedeste stadion i ligaen. "Plænen" taler vi ikke om. 😁

Two-tier med hvad ... Tre rækker på nederste tier? Det er da ultimativt grimt uanset plænen :D
Jeg synes, det er fedt med to dæk, og Silkeborg får meget ud af lidt på den front. Der er også mange, der hader deres bander. Jeg kan godt lide det.

Smag og behag. Jeg kan også godt lide Randers og Esbjerg, mens det modsatte gælder Odense. Jeg ville klart have foretrukket to dæk.

Jeg synes, det er fedt med to dæk, og Silkeborg får meget ud af lidt på den front. Der er også mange, der hader deres bander. Jeg kan godt lide det.

Smag og behag. Jeg kan også godt lide Randers og Esbjerg, mens det modsatte gælder Odense. Jeg ville klart have foretrukket to dæk.
Det er helt ok at være stiv torsdag eftermiddag ;)

Jeg synes Randers er lidt træls fordi der er så stor afstand fra den tribune vi står på bag det ene mål og til banen. Og fordi vi tit taber. Og fordi det ligger i Randers.
Esbjerg er til gengæld meget fedt, og det ku' være skønt at få dem tilbage i ligaen istedet for de mærkelige hold, der har kigget op de senere år (Hvidovre, Fredericia, Aab).

Det er helt ok at være stiv torsdag eftermiddag ;)
Jeg drikker ikke i hverdagene. Til gengæld er min smag eviggyldig.
Jeg synes Randers er lidt træls fordi der er så stor afstand fra den tribune vi står på bag det ene mål og til banen. Og fordi vi tit taber. Og fordi det ligger i Randers.
Esbjerg er til gengæld meget fedt, og det ku' være skønt at få dem tilbage i ligaen istedet for de mærkelige hold, der har kigget op de senere år (Hvidovre, Fredericia, Aab).
Esbjerg har vel det samme design som Silkeborg. Få rækker nederst. Jeg kan bare godt lide effekten. Jeg synes, det får det til at syne af mere. Jeg foretrækker det over fx Randers.

Hvis man godt kan lide banner-reklamer, så er to dæk og Silkeborg Stadion et paradis...
Jep. Det er præcis det, jeg siger. Jeg kan også godt lide de mange NFL-stadions, der kører blinkende reklamer mellem dækkene. Det skaber noget liv.

Jeg forstår, at nogle kan have besvær med at se på det i længere tid og få det skidt, men jeg forholder mig udelukkende til udseendet, og det tiltaler mig.

Jeg ved ikke, hvorfor smag skal latterliggøres blandt voksne mennesker, men her er vi altså. 💁🏼‍♂️

Jep. Det er præcis det, jeg siger. Jeg kan også godt lide de mange NFL-stadions, der kører blinkende reklamer mellem dækkene. Det skaber noget liv.

Jeg forstår, at nogle kan have besvær med at se på det i længere tid og få det skidt, men jeg forholder mig udelukkende til udseendet, og det tiltaler mig.

Jeg ved ikke, hvorfor smag skal latterliggøres blandt voksne mennesker, men her er vi altså. 💁🏼‍♂️
Vil du ikke hellere have det liv der skabes af tilskuerne? Selvom det selvfølgelig ikke er på langsiden der er mest bevægelse synes jeg da også det er bedre at se på tilskuerne der. I enden tror jeg det bliver langt bedre med et dæk der koordineres og det er sikkert også bedre ift tifoer. Men ja, smag og behag og hvad man prioriterer osv, der er i hvert fald ingen tvivl om at det bliver godt!

Vil du ikke hellere have det liv der skabes af tilskuerne? Selvom det selvfølgelig ikke er på langsiden der er mest bevægelse synes jeg da også det er bedre at se på tilskuerne der. I enden tror jeg det bliver langt bedre med et dæk der koordineres og det er sikkert også bedre ift tifoer. Men ja, smag og behag og hvad man prioriterer osv, der er i hvert fald ingen tvivl om at det bliver godt!
Hmm. Tjo. Men det meste af en langside er typisk siddende sorte jakker.

Jeg er måske heller ikke den rette at spørge ift. tifo osv. Jeg synes ikke, det giver det store. Måske med det nye stadion. Vi får se. Måske folk vil være mere tilbøjelige til (igen) at synge og danse i mere animerende rammer. Mig selv inklusive.

Ja ja, jeg brokker mig ikke over, at vi får et flot nyt stadion. Jeg roser bare andre stadions, som jeg godt kunne have set lidt inspiration i.

Jeg kan faktisk god følge det. Jeg synes, det ser dumt ud på Silkeborg stadion, men på store stadions med banke mennesker kan jeg godt få en Tokyo vibe af blinkende reklamer mellem dækkende.

På små stadions som Silkeborg og Herning synes jeg, ratioen mellem reklamer og mennesker rammer skævt.

Jeg kan faktisk god følge det. Jeg synes, det ser dumt ud på Silkeborg stadion, men på store stadions med banke mennesker kan jeg godt få en Tokyo vibe af blinkende reklamer mellem dækkende.

På små stadions som Silkeborg og Herning synes jeg, ratioen mellem reklamer og mennesker rammer skævt.
På de store stadions, hvor det også er svært at undgå flere dæk, sidder de højere, det giver et andet indtryk hvor de øvre reklamer heller ikke er i billedet hele tiden. Silkeborg Stadion forekommer at være designet primært med henblik på at få flest muligt reklamer i tv-vinklen, det er jeg glad for at man ikke er blevet inspireret af.

Jeg tror ikke man lige får hele stadion til at danse, men jeg tror man alligevel kan koordinere lidt og jeg synes også det er fedt, hvis man selv sidder på langsiden, at man kan se mere af hvad der foregår på resten af stadion.

jetsport reklamerne burde forbydes. Shit en enerverende øjebæ. Direkte forstyrrende for oplevelsen som seer. Jeg ved ikke engang hvad de er for jeg nægter at gå ind på deres lorteside. Det er vel en et horribelt bettingsite som alle de andre. Det er lige før jeg hellere vil have et tændt romerlys i nakken end se på endnu en jetsport reklame.

jetsport reklamerne burde forbydes. Shit en enerverende øjebæ. Direkte forstyrrende for oplevelsen som seer. Jeg ved ikke engang hvad de er for jeg nægter at gå ind på deres lorteside. Det er vel en et horribelt bettingsite som alle de andre. Det er lige før jeg hellere vil have et tændt romerlys i nakken end se på endnu en jetsport reklame.
Det er et tekstiltrykkeri 😉

Latest posts

Back