Åhh det kort. Jeg overlever de penge men havde jeg lagt 5000 kr., så havde jeg været virkelig sur og det hjælper heller ikke, det har hævet penge fra en annulleret ordre.
Der er fandeme intet "dansk" over en webshop ikke kan overholde helt basal købelovgivning.
Not cool!
Jeg er nok nogenlunde samme alder som dig. Jeg har to drenge der bare SKAL være GF’ere - sagt med et glimt i øjet.
Jeg har elsket AGF, i noget der føles som en evighed, men husker kampene fra cirka 84.
Jeg har grædt, som skrevet før, troede jeg faktisk jeg aldrig ville opleve endnu en titel. Men jeg fik sgu den størst mulige.
Jeg har brugt (en del) mere end de 5.000 - jeg har fordelt over pr dage siden sidste mesterskab, det er cirka 14.550 siden sidste mesterskab. Så jeg har brugt cirka 50 øre pr dag siden den gang. Det bruger jeg også på en masse andet ligegyldigt.
Men det jeg forstår godt, at det ikke er pengene men princippet.
Jeg anede ikke at man ikke kunne trække pengene først. Jeg er fin med det. Jeg havde op i hovedet bare håbet jeg kunne få et billede på min ferie med to drenge og mig nede ved stranden i de trøjer. Så jeg er først bitter omkring 5-7 Juli.
Når der er sagt, så skal man behandle andre som man gerne selv vil behandles (også derfor min foragt over for Beijmo’s attitude). Jeg er sikker på, at AGF ikke tillader at man kan reservere billetter og så ikke møde op uden at betale (ikke muligt længere). Derfor også kun fair man gør det samme den anden vej rundt - altså trækker pengene når man har afsendt produktet.
Jeg forstår frustrationen, og jeg forstår de ikke gide sende 15-20 millioner til Craft og skulle vente med at få dem fra os.
Glæder mig mest af alt til at trække den over hovedet.
EDIT: Det eneste der faktisk kan irritere mig er, at man på allé - for mit vedkommende - 4 bestillinger skal betale 49 i fragt. Min ene bestilling var over 3.000